ושמרים על ערך המשפחה
ושמרים על ערך המשפחהצילום: אבנר אליסיאן

מקווה טהרה נחנך אתמול (ראשון) בישוב מגרון שבבנימין. באירוע השתתפו ראש המועצה ויו"ר מועצת יש"ע אבי רואה, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר השיכון אורי אריאל ושר הפנים לשעבר ח"כ אלי ישי.

שר השיכון אמר כי "בכל יום ראשון אני נכנס למגננה אמיתית מה יעלה היום לוועדת שרים לחקיקה. צריך לעשות הכל כדי שהממשלה תהיה עם הסיעות החרדיות. ואם מישהו צריך לצאת אז שיצא. ויפה שעה אחת קודם, אנחנו נמצאים תחת מתקפה חזיתית של החקיקה האנטי דתית".

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין,  בירך על ההתפתחות הרבה של ההתיישבות וסיפר כי הגיע מאירוע בישוב פסגות ויוצא ממגרון להנחת אבן פינה בישוב כוכב יעקב.

את התושבים בירך אדלשטיין, "מי יתן שתהיה כאן מריבה בין מגרון למעלה למגרון למטה מי יזכה לשאת את השם מגרון".

שר הפנים לשעבר, ח"כ אלי ישי, סיפר כי "בתקופת מרן הרב עובדיה יוסף יצאו למבצע בניית 36 מקוואות, סיפר לו הרב ז'ולטי שאחרי שבנו מקווה בנווה יעקב הבלנית התקשרה אליו שנשים לא באות לטבול הרב ז'ולטי קרא לרב עובדיה יוסף שהיה הרב ראשי ושניהם הלכו לבתי השכונה לשכנע את הנשים להקפיד על טבילה במקווה. למחרת הבלנית התקשרה אליו שהיא צריכה תגבור בכוח אדם...".

ח"כ מוטי יוגב שאף הוא השתתף באירוע בירך את תושבי מגרון שיזכו להתיישב בכל הרכס עד לראש ההר. ראש המועצה אבי רואה בירך גם הוא את התושבים שעברו אירוע פינוי ויידעו להתרומם ולהתחזק, לבנות ולהתפתח.

באירוע השתתפו גם יו"ר החטיבה להתיישבות, דני קריצ'מן ומנכ"ל החטיבה ירון בן עזרא.