מפגינים ערבים באום אל פאחם
מפגינים ערבים באום אל פאחםפלאש 90
רבני 'דרך אמונה' שיגרו היום מכתב למנהיגי הציבור הערבי על רקע חטיפתם ורציחתם של הנערים בגוש עציון.

המכתב בשפה הערבית נשלח היום בדואר לחמישים אנשי דת ומחנכים מרחבי יו"ש- שכם, חברון, חלחול, עוורתא, ואוניברסיטת ביר זית. המכתב מטיל על המסיתים במסגדים ובבתי הספר אחריות ישירה לרצח הנערים, ומסביר שאנו לא ניכנע ונמשיך ליישב את ארץ ישראל בגאון וללא פחד.

המכתב המלא:

לכבוד אנשי הדת האיסלאמית ברחבי יהודה ושומרון ורצועת עזה- קאדים, שיחים, אימאמים ומנהלי בתי ספר.

שלום

אנו פונים אליכם בשם תורת ישראל.

כולכם שמעתם על החטיפה של שלושת תלמידי הישיבה הי"ד, בחלחול שבגוש עציון.

כאנשי דת האיסלאם, הכח שלכם להשפיע על הציבור הערבי באיזור הוא משמעותי, בעבר ובעתיד.

כל אדם ישר יודע ללא ספק שההסתה ברוב המסגדים בימי שישי, ותוכניות הלימודים המלאות שנאה כלפי יהודים, הם האחראיים הישירים לשפיכת דם הילדים שלנו. דם ילדינו נוטף מהידיים של רבים מכם.

חשוב לנו להבהיר לכם- עם ישראל חזר לארץ ישראל בפקודה אלוקית, לאחר אלפיים שנים בגלות במרוקו ובעירק, בפולין וברוסיה. אנחנו כאן להישאר, ולא נזוז מאדמת ארץ ישראל כולה ומהיישובים, גם במחיר אבדות רבות מאד חס ושלום. הקשיים לא ירתיעו אותנו.

אנו נטועים כאן לנצח. חזרנו הביתה- למקדש שלנו, ליהודה ושומרון שלנו, להרים שלנו, למעיינות שלנו. אין כח בעולם שיוכל להתנגד לתנועה הציונית, אשר מוביל אותה בורא העולם בעצמו.

אתם מוזמנים לקחת חלק בחזרת השכינה לציון, לשנות את דרכיכם ולהפסיק להלחם בקב"ה ובבנו בכורו ישראל, להפסיק להסית במסגדים ולחדול מלחנך לשנאת ישראל. כל קאדי ושייח שיבחר לחזור בתשובה ולהיות אדם ישר, להיות אדם שמפיץ מוסר ולא שנאה, יזכה בעולם הבא.

אולם אם תמשיכו בדרכיכם להסית נגדנו ולנסות לעקור אותנו מהארץ, דעו לכם שרבש"ע ינקום נקמת דם עבדיו השפוך, והראשונים לבוא לדין בפני אלוקים הם אנשי הדת והמחנכים, אשר היו אחראים על חינוך הציבור. כל אחד מיכם יתן את הדין בעולם העליון על כך שתמך ברצח העם האלוקי.

לא רק הקב"ה, אלא גם השליח שלו צה"ל, ימשיך לפעול בכל הכח לחזק את ההתיישבות הישראלית ביו"ש, ולהכות במי שמתנגד לעם ישראל שחוזר לארץ שלו.

אנו קוראים לכם בשם אלוקים- חיזרו בתשובה, הפסיקו את ההסתה, חידלו מהרע, והיו גיבורים.

בברכת תורת ארץ ישראל

רבני 'דרך אמונה'