ערבים מתפרעים בשועפט
ערבים מתפרעים בשועפטפלאש 90

עימותים קשים פרצו הבוקר (רביעי) בין תושבי שכונת שועפט לשוטרים ואנשי כוחות הביטחון, בעקבות מציאת גופת הנער הערבי בן ה-16 ביער ירושלים.

התושבים השליכו אבנים וחפצים לעבר הכוחות הפועלים בשכונת בית חנינא שבצפון הבירה. שלושה מטעני צינור הושלכו לעבר שוטרים אך לא גרמו לנפגעים.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, קיים הבוקר הערכת מצב במטה המחוז בעיר בעקבות חשד לרצח הנער ערבי. "אנו בודקים את כל כיווני החקירה האפשריים. יש מספר כיוונים. אנו עובדים יחד עם שירותי הביטחון האחרים ואני מציע להמתין לתוצאות החקירה", אמר. 

במשטרה גם בודקים חשד לאירוע על רקע פלילי, שאינו בהכרח קשור לרצח הנערים גיל-עד, נפתלי ואייל. במשטרה התקבל דיווח על ניסיון חטיפת ילד אחר מהמשפחה לפני כמה ימים, ולכן לא נשלל הכיוון הפלילי. מדובר במשפחה שמסוכסכת בינה לבין עצמה.

גופת הנער הערבי נמצאה הבוקר ביער ירושלים והחשד הוא כי ככל הנראה נחטף במהלך הלילה מצומת שועפט

לערוץ 7 נמסר כי בשעות הבוקר המוקדמות התקבל דיווח במשטרה על צעיר שהועלה לרכב באזור בית חנינא במזרח ירושלים. כוחות משטרה גדולים הוקפצו לאזור לאחר שעלה חשד כי מדובר בחטיפה. מסוק שהוזנק לאוויר התמקד באזור יער ירושלים, שם נמצאה הגופה בסמוך לתחנת הדלק סונול.

בשל החשש למהומות, מחלף בן ציון בכניסה לירושלים מכיוון כביש 443 סגור לתנועה. גם פעילות הרכבת הקלה הופסקה בתוך השכונות הערביות.

בהר הבית יידו ערבים אבנים לעבר כוחות משטרה. איש לא נפגע. המשטרה פיזרה את המתפרעים, וסגרה את המתחם לכניסת מבקרים יהודים.

 

מקום מציאת גופת הנער ביער ירושלים