עזה
עזהצילום: פלאש 90

שמונה רקטות קסאם נורו הלילה (ה') לעבר יישובי הדרום. אחת מהרקטות ששוגרו פגעה בבניין מגורים בשדרות, ואילו רקטה נוספת התפוצצה בחצר בית בעיר.

נזק רב נגרם לבניין מגורים ולכלי רכב שחנו ברחוב הסמוך לו. בעל הדירה שניזוקה הגיב במהירות לאזעקת צבע האדום שנשמעה באזור ותפס מחסה בחדר הביטחון שבדירתו וחייו ניצלו.

בנוסף עולה כי הרקטה גרמה נזק לקו מתח גבוה של חברת החשמל, ובחלקים רבים בעיר שררה עלטה במשך זמן רב. צוותים של חברת החשמל הוזעקו למקום.

בשעות הבוקר נורו ארבע רקטות מכיוון הרצועה. שתיים מהן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ושתיים נוספות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. טרם התפוצצו הרקטות נשמעה ברחבי המועצה אזעקת צבע אדום.

צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר תקף הלילה 15 יעדי טרור של חמא"ס ברחבי רצועת עזה. בין יעדי הטרור שנתקפו, משגרים מוטמנים, מתחמי אימונים ואתרי אחסון אמצעי לחימה.

בהודעת צה"ל נאמר כי "צה"ל ערוך ומוכן להגן על תושבי מדינת ישראל מפני כל איום וימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש עד להשבת השקט ושגרת החיים התקינה. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות".