סטודנטים זרים למדו על החדשנות הישראלית
סטודנטים זרים למדו על החדשנות הישראליתעצמי

כ- 40 משתתפים בתכנית הלימוד הבינלאומית הייחודית - InnovNation, הגיעו הבוקר (ראשון) אל מטה משרד הכלכלה בירושלים, במטרה לקחת חלק ביום עיון ייחודי שכלל פאנל מיוחד בנושא חדשנות, בדגש על הממשקים בין הממשלה, האקדמיה והתעשייה.

במשרד הכלכלה מסבירים כי תכנית הלימודים הייחודית, מחנכת את הסטודנטים והיזמים לחדשנות ויזמות ובאמצעותה מבקשים המארגנים להצית את יצר החדשנות העולמית.

כמו כן, נועדה התוכנית לסייע בקידום וביסוס מעמדה של ישראל כמדינת היזמות והחדשנות העולמית וזאת באמצעות חשיפת סטודנטים, יזמים וגורמים עסקיים סביב לעולם לחברות המובילות והמיזמים החדשניים שצמחו בתעשיית ההייטק, הקלינטק, מגזר העסקים הקטנים ואף בתעשייה המסורתית.

שר הכלכלה, נפתלי בנט, ברך את חברי הקבוצה המשתתפים בתכנית, "ישראל נחשבת למובילה עולמית בתחום החדשנות. עתיד עולם התעסוקה נמצא ביזמות ובחברות קטנות ובינוניות ועדיף להיות בצד של היזמים ולהוביל. כיזם, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את השותפים הנכונים לדרך, אפילו יותר מבחירת הרעיון או תחום המיזם. אני רוצה לברך אתכם על השתתפותכם בתוכנית ובטוח שתהפכו שגרירים טובים של ישראל במדינותיכם"

באירוע, המתקיים במעמד שר הכלכלה, נפתלי בנט, לוקחים חלק שורה ארוכה של אורחים נכבדים מהמגזר הממשלתי, העסקי והאקדמי, לרבות ראש המטה לקידום השקעות במשרד הכלכלה, עודד דיסטל, סמנכ"ל מדיניות וקשרי ממשל בגוגל ישראל, דורון אבני, מנכ"ל יישום טכנולוגיות, יעקב מיכלין, מנכ"ל VLX של מכון ון ליר, אורי חוסן, מייסד טטה ריי, פרופ' אמיר אברבוך, ראש מטה לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה, דובי אולך, מנהל תחום מדיה דיגיטאלית במטה לקידום השקעות שבמשרד הכלכלה, יונתן לוי ובכירים נוספים.