הזוכה בתואר חבבי הקהל
הזוכה בתואר חבבי הקהלסניף יש"י מודיעין

מידי שנה מקיים מחוז דן בתנועת בני עקיבא תחרות סטיקרים צבעונית וקיצית במיוחד, השנה התבקשו המדריכים והחניכים להכין סטיקרים בנושא: 'מרגישים בבית עם כל הלב', מי שזכה בתחרות הם שני סטיקרים מסניף יש"י מודיעין וסניף רמת עמידר.  

"זוהי השנה השלישית בה התחרות מתקיימת", מספרת הודיה פלדמן, רכזת מחוז דן.

"סניפים במחוז נדרשו לעצב סטיקר שמבטא בתוכו את נושא הקיץ עם ציורים, תמונות ואלמנטים שונים. לסניפים היו שבועיים לשלוח אלינו את הסטיקרים, לאחר מכן העלנו אותם להצבעה על ידי לייקים בעמוד הפייסבוק לעשרים וארבע שעות. השנה הגישו לנו שישה סניפים סטיקרים, בנושא של הקיץ: 'מרגישים בבית עם כל הלב', כל סטיקר הכניס את שם הסניף בפנים, נניח, 'סניף הרצליה מרגישים בבית עם כל הלב' לצד ציור. האמת, שבשנתיים האחרונות קיבלנו יותר סטיקרים אבל לאור החדשות הקשות שנשמעו בשבועות האחרונים היתה ירידה במגישים ובמספר ההצבעות".

פלדמן מספרת על הסטיקרים הזוכים, "סניף יש"י במודיעין היה הסניף הזוכה בתואר נבחרי הקהל, בסטיקר הם צירו חניך מצחצח שינים בסניף, שזה הדבר הכי ביתי שאפשר לעשות בתוך הסניף. הזוכה על ידי רכזי המחוז, היה סניף רמת עמידר עם סטיקר בו כתוב מילים מהשיר של אריק אינשטיין, 'אוהב להיות בבית'. הסניפים הזוכים מקבלים סטיקרים בחינם לחניכים ולמדריכים, מעין צ'ופר, בנוסף אנחנו מפרסמים את הסטיקרים בתמונת נושא של עמוד הפייסבוק שלנו".