איתן כבל
איתן כבלפלאש 90

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, השתלח היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו בסגן שר הביטחון דני דנון.

ח"כ כבל סיפר כי הדובר החדש שלו לוחץ עליו לפרסם לפחות פוסט אחד ביום. "אני חייב לומר שזו לא תמיד משימה פשוטה... ולעתים אני מוצא את עצמי מדפדף בפייסבוק בחיפוש אחר טריגרים לרעיונות", הודה. 

אתמול, תוך כדי שיטוט ברשת, מצא ח"כ כבל סטטוס עם קרוב ל-20 אלף לייקים ואלפי תגובות. "ברגע הראשון לא ניתן היה להבחין בזהותו של אליל הפייסבוק המסתורי, ובתוכי התמלאתי קנאה. מי זה המדהים הזה, ענק הרוח הזה, שהרשת היא עפר לרגליו וחסידיו ממהרים להפיץ את דברי התורה שלו בקצב של וירוס וירטואלי?".

"כשנכנסתי לסטטוס נפתרה התעלומה: המשיח החדש הוא סגן שר הביטחון שלנו, דני דנון. בתוך העמוד שלו גיליתי עולם מופלא: בסטטוס הזה דני מחסל את החמאס, בסטטוס אחר הוא בונה את ארץ ישראל, ובפוסט נוסף הוא מסביר לרבבות מאמיניו כיצד יביא שקט ושלווה לארצנו".

כבל טען כי סגן שר הביטחון, אותו כינה "סופר דני", פותר את כל הבעיות של ישראל בהקשה על המקלדת, כלשונו. "אבל רגע אחד, אני חושב לעצמי, מה קורה פה? האם בעולם האמיתי דני איננו הסגן של שר הביטחון בוגי יעלון? אז למה לעזאזל הוא מספר לנו בפייסבוק מה צריך לעשות?

"למה הוא וחבריו לממשלה כך כך חזקים בעולם הווירטואלי, וכל כך חלשים בעולם האמיתי? למה הם לא פשוט עושים? האם הם לא מבטיחים לנו תמיד שאם רק יתנו להם, הם יידעו מה לעשות?".

כבל תקף את ממשלת נתניהו. "למען השם, חבורת הברברנים הזו נמצאת בשלטון כבר כל כך הרבה שנים, וההישג היחיד שלה הוא ביכולתה המופלאה להוליך את הציבור שולל בדברי רהב ובאמירות מפוצצות. מעבר לכך, כל הבעיות האמיתיות, בעולם שמחוץ לפייסבוק, עדיין איתנו...".

"סופר-דני, סופר-בוגי, סופר-ביבי: לו רק הייתם חזקים בעולם האמיתי כפי שאתם חזקים בפייסבוק", הוסיף ח"כ איתן כבל.