בנט בגבול עזה
בנט בגבול עזהפלאש 90

במכתב שהופץ בסוף השבוע ליהדות התפוצות קרא השר לענייני ירושלים והתפוצות נפתלי בנט להתגייס למלחמת ההסברה של ישראל בתקופת "צוק איתן".

"כפי שלמדנו ממבצעים צבאיים קודמים, ישראל נלחמת ב-3 חזיתות: החזית הצבאית מול עזה, העורף הישראלי אשר נמצא תחת מתקפת טילים בלתי פוסקת והחזית הבינלאומית, שם מנסים לערער על הלגיטימציה של המבצע ולהטיל ספק בצורך בו".

בשל כך, קרא בנט ליהדות התפוצות להתגייס למאמץ ההסברתי יחד עם ממשלת ישראל ולהבטיח כי העולם ידע את האמת על מבצע "צוק איתן", הסיבות שהובילו ליציאה אליו ומטרותיו.

"כעם אשר מקדש את החיים, עשינו כל שביכולתנו ונמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת למנוע פגיעה באזרחים. אך כידוע, החמאס שם לעצמו למטרה לפגוע באזרחים ישראלים תוך כדי שהוא פועל מתוך האוכלוסייה האזרחית בעזה. החמאס הוא שאחראי לכל אבדה ונזק שנגרם הן בצד הישראלי והן בצד הפלסטיני".

עוד הוסיף בנט במכתבו, "עלינו לזכור, כי ישראל נלחמת בחזית משותפת יחד עם העולם החופשי כנגד אירגוני הטרור. החמאס, בדומה לחיזבאללה, אל – קאעידה ודאע"ש, הוא ארגון טרור שיש לעשות הכל כדי לעצרו. הם חותרים תחת זכותנו לחיים במדינת ישראל ומהווים איום על העולם החופשי".