החניכים בתחנת הקריוקי
החניכים בתחנת הקריוקיOU ישראל

בצל הלחימה ברצועת עזה והמשך ירי הטילים על ערי ישראל ממשיכים בארגון הOU ישראל לנסות ולהעלות את המורל בקרב הסניפים השונים בקו העימות ובהסברה.

בארגון מציינים כי "מחנה דרור הכולל בתוכו כשלושים בני נוער מחו"ל ונמצא כעת ברמת הגולן ממשיך את פעילותו כרגיל
והחניכים משדרים הביתה מסר של רגיעה וביטחון בצדקת הדרך ובחוסן הישראלי". ב-OU גם מבקשים מהחניכים להמשיך את פעולות ההסברה בשובם לארה"ב, אוסטריה ושוויץ.

עוד מציינים בארגון כי סניפי "מקום בלב" ו "דאורייתא" מסייעים לאוכלוסיה המוחלשת בערי הפיתוח השונות, כל סניף בעיר ובעיירה בה הוא קיים. בין השאר מגיעים החניכים והמדריכים לבתי קשישים, דואגים להם לחברה למצרכים ועוד. מדריכי הסניפים מקיימים ביקורי בית אצל החניכים במגמה לעודד ולחזק את השייכות בימים המורכבים העוברים עליהם.

באופקים יזם סניף "דאורייתא" של ה-OU פעילות משותפת עם ארגון "בנתיבי אודי" ויחד קיימו הפנינג במקלט השכונתי שכלל הופעות ליצנים, תחנות יצירה, תחנת כדורגל וקריוקי. המתנדבים שהגיעו לאופקים מירושלים חברו ללמעלה משישים ילדים ועשרות בני נוער הורים וקשישים שהמתינו להם ולפעילות שארגנו.

תושבי השכונה התרגשו מההתגייסות הביעו הערכה גדולה למארגנים וחלק מההורים אף ביקשו לחבק את המתנדבים "בזכותכם שברנו שיגרה לא נעימה לא לילדים והענקתם להם אהבה וכוח חשובים במלחמה".

מתנדבי 'בנתיבי אודי' ומנהלי דאורייתא הביעו סיפוק מהפעילות וההיענות והתאכזבו שגם הפעילות הזו הסתיימה בעקבות ירי טילים ואזעקות...