ההסדרניקים והסטודנטים עשו כיף לילדי הדרום

עשרות ילדים מניצן שבדרום המופגז, זכו היום (שלישי) לכמה שעות רגועות מאזעקות צבע אדום וריצה לביוביות המיגון שבאתר הקראוילות.

בזכות היוזמה של תלמידים ובוגרים מישיבת ההסדר טפחות שבגליל, בשיתוף רבים וטובים אחרים, חגגו הילדים היום בהפנינג של הפעלות והפתעות שנערך להם באוניברסיטת אריאל שאירחה את הארוע.

תלמידי ובוגרי ישיבת ההסדר טפחות (אלו שלא גוייסו בצו – 8), הקימו עם פרוץ מבצע צוק איתן את חמ"ל הפייסבוק "פועלים למען תושבי הדרום" שמפעיל מערך התנדבות ארצי. התלמידים מורגלים בהפעלת החמ"ל ,אותו הקימו לראשונה בימי מבצע עמוד ענן.

אתמול (שני) הרימו התלמידים הפקה ענקית -הפנינג הפגה למאות ילדים מהדרום שהגיעו לאוניברסיטת אריאל ליום כיף, מלא בהופעות,הפעלות והפתעות

הרב אייל גריינר ראש ישיבת טפחות אומר שלצד בית המדרש "שמלא בלומדים למען שמירת עם ישראל וחיילינו היקרים, יש מספר תלמידים שמסייעים לנהל בערבים בהפסקות ובלילות את הפעילות שנעשית כולה בהתנדבות ומכל הלב של כל עם ישראל והכל למען ילדי הדרום"

הילדים שיחקו במתקנים המתנפחים, צפו במופע קסמים, אפו פיתות והשתתפו בסדנאות אוריגמי, בישול, יצירה ואיפור וחימר וגבס, הם שיחקו עם בובות ענק ליקקו סוכר ואכלו פופקורן ועוד ועוד הפתעות.

דוד, אחד הילדים שהגיע מניצן אמר "היום הזה הוא היום הראשון של החופש – שאנחנו באמת מרגישים חופש אמיתי. כל המדינה מרגישה פחות טוב בגלל ההפגזות אבל אצלנו זה מטריד ממש".

יום כיף נוסף שתוכנן למחר יתקיים ביום חמישי.

איתן עוזרי מנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר בירך על היוזמה של הישיבה בטפחות ואמר כי "בימים לא פשוטים לעם ישראל, ישיבות ההסדר מבקשות לעשות הכל כדי לסייע לחברה הישראלית לעבור את התקופה הזו, מעבר לכל העשייה האזרחית ולתלמידינו שיצאו מבתי המדרש חזרה לשירות הפעיל בצבא, זה גם הזמן להרבות בתורה ובתפילה"