אוהדי בית"ר. כולם קיצוניים?
אוהדי בית"ר. כולם קיצוניים?צילום: פלאש 90

האם נמצאו האשמים האמיתיים ברצח הנער מוחמד אבו חדיר ממחנה הפליטים שועפאט? על פי הכתבה שעלתה היום בעיתון הגדול שבברזיל, התשובה היא חיובית.

בכתבה גדולה שפורסמה היום בעיתון "גלובו" שבמדינת הכדורגל, מצאו את האשמים לרצח הנער הערבי. לדבריהם הרוצחים הנתעבים הם לא אחר מאשר אוהדי בית"ר ירושלים, מארגון האוהדים השרוף של הקבוצה מהבירה - ארגון ה"לה-פמיליה".

לדברי העיתון, אנשי "לה-פמיליה" הם האחראים הבלעדיים על הרצח שהתרחש ב-2 ליולי. הטענה שעליה מבססים בעיתון את דבריהם, היא בכך שראשי אירגון האוהדים הללו קוראים קריאות גזעניות בכל משחק כדוגמת קריאות "מוות לערבים" ומלבים את השנאה לאחר ביציעים המטורפים ממילא.

בעיתון הביאו את מקרה השלט שהניפו האוהדים שעליו נכתב "בית"ר טהורה לעד". שלט שמטרתו הייתה להביע דעה כנגד הבאתם של שני השחקנים הצ'צ'נים לקבוצה. כמו כן, מציינים בגוף הכתבה כי לא פעם הוכו מנקים ערבים על ידי אוהדי בית"ר בסביבות האצטדיון הביתי של הקבוצה ובקניון מלחה הסמוך.

לדברי העיתון, הרצח של הנער הערבי ע"י אוהדי הלה פמיליה בוצע כנקמה על רציחתם של שלושת הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח זכרם לברכה. 

"אוהדי בית"ר ידועים בדיעותיהם הקיצוניות ומדובר באנשי ימין ששונאים בעיקר את קבוצת הפועל תל אביב שאוהדיה ידועים כאנשי שמאל", כך נכתב בעיתון הברזילאי.