הלויית דרור חנין הי"ד

דרור חנין הי"ד שנהרג אתמול (שלישי) מפגיעת פצמ"ר בשעה שהגיע לאזור הדרום לחלק ממתקים לחיילים, הובא למנוחות בבית העלמין ביהוד.

דרור בן ה-37 הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. 

צוותי הצלה פינו אותו לבית החולים ברזילי תוך פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו. חברו של חנין, איש הביטחון של בית אריה, נפצע קל ופונה גם הוא לבית החולים ברזילי.

לאבי נעים, ראש מועצת בית אריה, ספד לחנין ואמר כי ''דרור היה אדם מיוחד וערכי, אשר מצא את מותו הטרגי בעת שעשה את הדבר שהכי אהב - אהבת אדם ונתינה אין קץ".

סגן שר הדתות, הרב אלי בן דהן, ספד לדרור ואמר, "הנביא מיכה אומר 'הגיד לך אדם מה טוב ומה ה' דורש ממך, כי אם עשות משפט, ואהבת חסד והצנע לכת עם א-לוקיך'. אם אנחנו רוצים לדעת מיהו האדם הטוב זהו מי שעושה חסד ומצניע לכת עם אלוקיו. במילים אחרות מיהו אדם טוב זהו דרור. האדם הטוב והמלא בכל התכונות שהנביא מיכה מונה. עשות משפט, אהבת חסד והצנע לכת עם א-לוקיך".

"דוד המלך אומר 'אני שלום וכי אדבר המה למלחמה'. זוהי התמצית, זהו ההבדל הגדול בין עם ישראל לאומות העולם. אני שלום וכי אדבר המה למלחמה. ראינו את זה אתמול. דרור, כבנה המופלא של עם ישראל, של הארץ הזאת והמדינה הזאת, הראה לנו מהו שלום. שלום זה שלמות, שלום זה אהבת חסד. שלום זו התנדבות. שלום זה יציאה מן הבית גם אם לא קוראים לך, יציאה למען האחר והליכה לאן שאתה מרגיש שאתה נצרך ונדרש. זה הצד שלנו. הצד השני הוא המה למלחמה. עם כל השלום שאנחנו משיטים יד - המה למלחמה. אין עוד עם שהתאמץ וכל כך ביקש שיהיה שלום, אך היד המושטת מושבת אלינו במלחמה".

"כולנו תפילה על הרעיה, האם והילדים שבעז"ה דרור יהיה הקורבן האחרון שלנו. ויהי רצון שנדע להחזיר מלחמה שערה. הלוואי ונזכה שמתוך המלחמה הזו גם נגיע לשלום אמיתי".