זיו שילון
זיו שילוןדובר צה"ל

סרן זיו שילון, מפקד הפלוגה בחטיבת גבעתי שאיבד את ידו בפיצוץ מטען חבלה בגבול רצועת עזה, שיגר הערב (חמישי) אגרת לחיילים שלוחמים ברצועה.

"בשביל זה אימנתי אתכם כל-כך קשה", כותב שילון ומעיד כי "מתחילת הערב הלב שלי נקרע. מצטער אריות שלי שאני לא איתכם, מצטער, מצטער, מצטער. תעשו אותי גאה, בשם ה' תעשו ותצליחו. תעמדו במשימתכם וחיזרו הביתה בריאים ושלמים!!! כל לוחמי צה״ל", הוסיף שילון.

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו קרא לציבור להרבות בתפילה ובאמירת תהלים להצלחתם ולשובם הביתה בשלום של חיילי צה"ל הפועלים ברצועת עזה. "הם שלוחי מצווה של כל העם להשיב את השקט והשלום לעם ישראל ועל כולנו להתפלל לשלומם ולהצלחתם", אמר הרב לאו והוסיף כי בעת פתיחת ארון הקודש בשבת יש לקרוא פרקי תהלים.

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, פרסם איגרת הצלחה ללוחמי צה"ל היוצאים כעת ללחימה ברצועת עזה. "שְׁמַע יִשְׂרָאֵל, אַתֶּם קְרֵבִים הַיּוֹם לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֵיכֶם. אַל יֵרַךְ לְבַבְכֶם אַל תִּירְאוּ וְאַל תַּחְפְּזוּ וְאַל תַּעַרְצוּ מִפְּנֵיהֶם. כִּי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם". (דברים כ׳). אחינו, חיילי צבא ההגנה לישראל: עם ישראל כולו איתכם. צאו בגבורה ושובו בשלום", לשון ההודעה.

יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר, יעקב כץ, בירך את חיילי צה"ל, "חיילי ומפקדי צה"ל הגיבורים, ד' אלוקי ישראל מלווה אתכם. הוא הנלחם מלחמותינו והנותן לנו כח, גבורה ואומץ לנצח את אויבינו העומדים עלינו לכלותינו.ברכתנו אליכם גיבורי החיל, כמאמרו של דוד מלך ישראל 'ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם'. בגלות הגנו על עצמנו במאבק של אין ברירה. כאן בארצנו ובמדינתנו הכל נעשה בגבורה וביש ברירה, לכתחילה ולא בדיעבד".