תולים שלטים
תולים שלטים'איתנים בעורף מנצחים בחזית'

כשהחלה הלחימה בעזה לפני שש שנים במבצע 'עופרת יצוקה' החליטו מספר צעירים לחזק את מוראל העם והחיילים והתחילו להנפיק שלטים למרפסות, לצמתים, פליירים וסטיקרים עם הכיתוב: 'איתנים בעורף מנצחים בחזית'.

עכשיו, במבצע 'צוק איתן' החליטו הצעירים להגדיל את מספר התרומות, להנפיק כמה שיותר שלטים בכדי שכל הארץ תהיה מלאה באמירה שנותנת כוח לעם שנמצא בימים לא פשוטים, ולחיילים שנמצאים בדרום וסמוכים ובטוחים שיש עם שלם מאחוריהם.  

"פרויקט 'איתנים בעורף מנצחים בחזית' התחיל במבצע 'עופרת יצוקה' ותופס תאוצה בימים אלו. השאיפה שלנו היא שבכל הצמתים, כל פינה בארץ יעמוד השלט עם הכיתוב הזה", אומר טל, צעיר מדרום הארץ. "למשפט הזה יש מסר קליט, ברור ומהיר שמוסכם על כולם. אין כאן אמירה דתית, חילונית, שמאלנית או ימינית אלא משפט שנותן כוח ומקשר בין חזית הלחימה לעורף. הפרויקט דורש כספים להוצאת השלטים, וצעירים שינועו ממקום למקום ויתלו אותם. חשוב לציין, שהשלט הזה שייך לכולם ואנחנו לא נותנים בו חסויות. אנחנו מגייסים כספים ממועצות אזוריות, מכרים של ההורים, חברות שמזוהות עם הפרויקט. מי שיש לו רכב, אוסף כמה חברים והם הולכים ביחד לתלות את השלטים וכמובן מדווחים על כך".

טל מוסיף לספר על הצלחת הפרויקט, "הצלחנו להנפיק עוד 2200 שלטים, ויצאנו בראשון בערב לתלות אותם במוקדים שונים בארץ, בעיקר בדרום. העשייה הזו והעברת המסר נתנה לכולנו המון כוח ואנחנו מרגישים שזה מחזק את העם והצבא. יש באוויר תחושת אחדות, תמיכה ענקית שכל העם נותן לצבא וזו הדרך שלנו להביע את זה במעשים".