ביה"ח "שיבא" - תל השומר
ביה"ח "שיבא" - תל השומרפלאש 90

לאחר ראש עיריית לוד שפיטר עובדת עירייה שהביעה שמחה על נפילת חיילים מגיע כעת תורו של מנהל המרכז הרפואי "שיבא", פרופסור זאב רוטשטיין, שהחליט (יום ד') להשעות מעבודתו אח ערבי מעובדי בית החולים, לאחר שזה כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "חיילי צה"ל פושעי מלחמה". כך מדווח אתר 'דוקטורס אונלי'.

האח שפרסם את הדברים הוזמן לשימוע על מנת לנסות ולנמק את הדברים אך הוא בחר שלא להגיע. מאחר ולא הגיע לשימוע הוא הושעה בהליך של השעיה דחופה והמשך הטיפול המשמעתי בו הועבר לנציבות שירות המדינה.

פרופסור רוטשטיין מצוטט ב'דוקטורס' כקובע כי אמירתו זו של האח "איננה יכולה להתקבל". עוד אמר פרופ' רוטשטיין כי "גם בימי שלום ולא רק בימי מלחמה צודקת על הגנת העורף, האשמת שווא של צה"ל כאילו חייליו פושעי מלחמה, איננה יכולה להתקבל כלל ובוודאי שלא על ידי עובד מדינה בישראל".

לדבריו "שיבא' מהווה אי של סובלנות לכל צוותו והבאים בשעריו. פגיעה בערך הזה, בצורה כל כך בוטה, ובמיוחד בתקופה זו בה בית החולים כולו מגויס לטיפול בחיילים ובאזרחים וגם בפצועים ובחולים פלשתינאים המגיעים לכאן מרצועת עזה, איננה יכולה לעבור לסדר היום. כל המפר את עקרון הסובלנות אין מקומו איתנו".

ב'דוקטורס' מזכירים כי בתחילת השבוע הושעה מעבודתו רופא בבית החולים "שערי צדק", משום ששיתף בעמוד הפייסבוק שלו פוסטים בגנות חיילי צה"ל וראש הממשלה, בנימין נתניהו.