הרב זאב קרוב
הרב זאב קרובחזקי עזרא

הרב זאב קרוב, אביו של סג"מ אהרון קרוב מהפצועים הקשים ביותר בעפרת יצוקה. מספר לערוץ 7 על הבן שרוצה לחזור ללחימה ולא יכול ועל רוח ההתנדבות הנפלאה בעם.

לדבריו, "להגיד על הבן שלי שהוא רוצה לחזור ללחימה, זו מילה עדינה, יש בו רצון עז, הוא מצד אחד מבין את זה שהוא לא יכול, אך הוא סוער בתוכו. אני מבין אותו, מצד אחד הוא יודע שהצבא לא יכול לקחת אותו ולגייס אותו, אבל מצד שני אני מבין את רצונו להמשיך את השליחות של המסירות למען עם ישראל".

הרב קרוב מסביר, כי מה שמתגלה בימים אלה של לחימה זו רוח עזה של התנדבות ואחדות, "החיילים והעם כולו מגלים מסירות אדירה לשליחות הזאת של ההמשכיות של קיומנו כאן כעם וכמדינה, זה מתבטא גם באנשים שהולכים להתנדב ולהתגייס גם אם הם לא חייבים. אתמול קראתי והצטמררתי כשמעתי אמא של אחד הנופלים שאומרת שעם כל הכאב, היא הייתה רוצה ששני הבנים האחרים ימשיכו את דרכו, זו רמת מסירות אדירה שקשה לעמוד בפניה".

הרב קרוב מספר שבנו אהרון תורם מזמנו גם לשיחות עם פצועים בבתי החולים, "אהרון מרגיש את הרצון להיות שייך, הוא מבין שהוא לא יכול בצורה הזאת של להיות לוחם. הוא עוסק הרבה בשיחות עם קצינים וחיילים וגם עכשיו כשהתחילו הפצועים להגיע לבתי החולים, הוא מסתובב הרבה בבתי החולים ומעודד את הפצועים מנסה להרים את רוחם".

"אנחנו רואים כאן את הכוחות המדהימים של עם ישראל, רואים המסירות של החיילים הבודדים ואת האלפים שמגיעים לתמוך. יש כאן קידוש ה' גדול, ואת הרוח הזאת כולנו מקווים שיספגו גם המנהיגים שלנו", מוסיף הרב קרוב.