חברי הכנסת בדרום
חברי הכנסת בדרוםיח''צ

פעילי מפלגת הבית היהודי מצפון הארץ, יו"ר הסיעה ח"כ איילת שקד, ח"כ זבולון כלפה ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך, ביקרו היום (ראשון) את לוחמי גבעתי ושריון בעוטף עזה וחילקו להם חבילות מתושבי הצפון.

בין היתר הגיעו לסיור יוחאי עזרא מפורום צפון של המפלגה, רותם ינאי סגן ראש עיריית כרמיאל מטעם הבית היהודי, גדי מזוז חבר מועצת עיריית ב"ש מטעם המפלגה, משה אוחיון חבר מועצת אופקים מהמפלגה, מנהל מטה דרום מיכאל סימן טוב ומזכיר המפלגה אורי שחור.

חברי הכנסת והפעילים ביקרו את לוחמי חטיבה 401, משם יצאו למפקדת חטיבת גבעתי ובהמשך ביקרו גם בשטחי כינוס של יחידת מגלן. עם תום הסיור בקרב הלוחמים, המבקרים המשיכו לסיור באופקים.

לדברי יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ איילת שקד, "בביקור אצל הלוחמים ראיתי נחישות ועוצמה. כשרואים אותם מבינים שחמאס הוא אויב אכזר וציני, אבל מנוצח. אסור לאפשר הפסקת אש, עד שחמאס ימוטט ורצועת עזה תפורז מנשק. בקשת חמאס להפסקת אש רק מוכיחה שהאש המאסיבית מצד צה"ל יעילה ומצילה חיי אזרחים".

ח"כ זבולון כלפה אמר כי, "הגענו לחבק ולחזק את החיילים העומדים על משמר ארצנו. היה חשוב לנו להיות איתם ולעודד אותם, אחרי שהם עובדים בשבילנו כל כך קשה בשבועות האחרונים. התפעלתי לראות את הנחישות והאמונה שלהם בצדקת הדרך. החיילים אמרו לנו שהם מצפים לנחישות מצד ההנהגה שתביא למיגור הטרור ברצועת עזה ולהשלמת המשימה עד תומה, הבטחנו להם שנעביר את המסר".

ואילו ניר אורבך הוסיף כי "הגענו לעוטף עזה להיות עם הלוחמים יחד עם כל עם ישראל. בתקופה של סולידריות מדהימה בעם, מצאנו אחים לנשק, לוחמים מדהימים שנחושים לנצח את המערכה, צה"ל במיטבו. חשוב לנו לומר ביום הזה: מפקדי וחיילי צה"ל - אנחנו אוהבים אתכם ומודים לכם על המסירות למען העם והמולדת".