גלעד שליט.
גלעד שליט.פלאש 90

גלעד שליט, שנחטף בידי חמאס והוחזק בשבי בעזה במשך כחמש שנים, מתייחס היום לראשונה (ד') למבצע "צוק איתן" ברצועת עזה.

בשיחה עם חדשות 2 אמר "כפי שחיילי צה"ל עזרו ותמכו בי בעבר, כך אני מודה להם על הפעילות שלהם היום ועוקב בדאגה אחר המתרחש", אמר שליט. "אני מתפלל לשלומם של החיילים ומקווה שיחזרו הביתה בשלום, תודה לכם".

מוקדם יותר, התייחס אביו, נועם, לביקורות התמוהות ברשתות החברתיות לפיהן המשפחה לא מגלה תמיכה בחיילים הנלחמים בעזה.

"אני לא מעוניין לייחצן את מה שאנחנו עושים או לא עושים", אמר נועם שליט, "כשאני הולך לנחם משפחות שכולות, אני לא מדווח על כך לתקשורת ולא מזמין צלמי עיתונות. ובהחלט ניחמתי. גם אנחנו משפחה שכולה, ובארץ אין לאף אחד מונופול על השכול".

"אנשים רוצים להאשים את גלעד על המאבק הלאומי לשחרר אותו?", שאל שליט. "אז אולי עכשיו חלק יכולים להצטער על כך ששחררו אותו, גם התבטאויות כאלו שמעתי. זאת למרות שמאז שגלעד חזר שוחררו גם אסירים וגם מחבלים עם דם על הידיים, אז יכול להיות שהוא באמת אשם".

"כל עוד יש מלחמה ואנשים נהרגים ונפצעים, אנחנו לא מעוניינים להתחיל עימותים בתקשורת על העניינים האישיים שלנו", אמר. "אם וכאשר כל זה יסתיים אולי נאמר משהו, אבל עכשיו הבעיות האישיות שלנו לא צריכות להיות על סדר היום הלאומי".

נזכיר כי הביקורת ברשת החברתית החלה עם פוסט של גולש פוסט שזכה עד כה לכ-2,100 לייקים ולמעלה מ-850 שיתופים ברשת.

בפוסט נאמר "לכבוד משפחת שליט!! עשינו בשבילכם הכל אבל אותכם פעם אחת לא ראינו, לא בטלויזיה ,לא ראינו שבאתם לבקר ,לא פצועי המלחמה ולא לבקר את משפחות הנופלים שבזמנים אחרים אותם אנשים היו לצידכם והכי עצוב שאנו נלחמים נגד אותם אנשים ששחררנו אותם עבור הבן שלכם אתם אנשים קרים וכפויי טובה !!!".