ח"כ שקד במשרדי איחוד הצלה
ח"כ שקד במשרדי איחוד הצלהמשה אסולין, איחוד הצלה

ח"כ איילת שקד (הבית היהודי) ביקרה היום (רביעי) במטה "איחוד הצלה" בירושלים.

ח"כ שקד הגיעה לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" ברחבי הארץ במסגרת מבצע "צוק איתן". יו"ר "איחוד הצלה", זאב קשש, סיפר לח"כ שקד על החובשים, פרמדיקים ורופאים שמתנדבים בארגון ועושים בשבועות האחרונים לילות כימים על מנת לטפל בתושבי ישראל שזקוקים לעזרה רפואית ראשונה ונמצאים תחת איום הרקטות שיורה החמאס מעזה.

במהלך הביקור, סיירה ח"כ שקד במוקד "איחוד הצלה", שמעה סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות הנמצאות בטווח הירי מעזה, על התנהלות הארגון בשעת חירום, על שיתופי הפעולה שלו עם ארגונים נוספים ועל התנהלות "איחוד הצלה" בשגרה. שקד פגשה בחלק מאנשי הרפואה בארגון ובמתנדבי השירות האזרחי ב"איחוד הצלה" והתרשמה מהציוד הרפואי המתקדם בו משתמשים אנשי הארגון על מנת להציל חיים.

"אני שמחה לבקר ב'איחוד הצלה'", אמרה ח"כ שקד בסיום הביקור. "זה ארגון מציל חיים שמפעיל אלפי מתנדבים בכל רחבי הארץ. פעילותו חשובה מאוד בשגרה, וחשובה על אחת כמה וכמה בשעת משבר. מאות מתנדבים של הארגון ירדו לדרום ועזרו לתושבים סביב עוטף עזה". ח"כ שקד הוסיפה כי היא קוראת "למי שרואה ושומע אותי והתחום הזה מעניין אותו, וחשוב לו לתרום ולהציל חיים – להתנדב בארגון 'איחוד הצלה'".

יו"ר "איחוד הצלה", זאב קשש, אמר בסיכום הביקור כי "מתנדבי 'איחוד הצלה' פועלים בכל עת מתוך הרגשת שליחות. הם ממהרים להציל חיים גם כאשר האינסטינקט הראשוני מנחה את רוב האזרחים להישאר בבית קרובים למשפחה. אנו מעריכים את מאמציהם ומחזקים אותם. וביקורה של ח"כ שקד ודבריה החמים מעניקים להם כוח להמשיך בכך".