משפחת גולדין: אל תפקירו את הדר

ד"ר שמחה גולדין, אביו של הקצין השבוי הדר גולדין, אמר כי הוא לא מעלה על דעתו שצה"ל יפקיר לוחמים בשטח.

"אני מג"ד מילואים, עשייתי מילואים עד גיל חמישים. בני גנץ היה מפקד שלי ולא ייתכן שהוא ייתן הוראה לצה"ל לצאת כשיש חייל בפנים. אני לא מעלה בדעתי שצה"ל יפקיר לוחם שלו", אמר האב שמחה. "אני יודע שלא יכול להיות שיקרה דבר כזה. אני לא מאמין שצה"ל יוצא מעזה, מבחינתי זו כמו שמועה שמתרוצצת ברשת. אנחנו מקבלים תמיכה עצומה כי הבנים שלנו הלכו לשמור על אזור הדרום ועל עוטף עזה, ואני לא מאמין שהאנשים בעוטף עזה יתנו שיפקירו חייל שיצא להגן עליהם".

חדוה, אמו של גולדין, פנתה לממשלת ישראל ודרשה את חזרתו של בנה, "מדינת ישראל לא תעזוב את עזה עד שהיא תחזיר את הילד שלי הביתה, שלא תפקיר את הילד שלי ולא תפקיר אף ילד שיצא להגן עליה. הדר חי, ואני לא רוצה לשמוע על שום אפשרות אחרת".

צור, אחיו התאום של החטוף שלחם אף הוא בתחומי הרצועה והוחזר למשפחה בעקבות החטיפה אמר כי הוא חש כי אחיו התאום בחיים, "הדר נשלח על ידי המולדת להגן על תושבי הדרום. זה מי שאנחנו וזה מה שאנחנו נותנים למדינה. הדר הוא הדבר הכי חשוב למדינה הזאת עכשיו. חילצתי עשרות פצועים וגם לחמתי, הכול בשביל לומר להם שהמדינה והעם עושה הכול כדי שיהיו בחיים. להדר לא יהיה מה לדאוג, נעשה הכול בשבילו. אני צור איתן ועם ישראל איתי".

איילת גולדין, אחותו של החיל השבוי, אמרה "הוא נחטף על ידי ארגון טרור והוא חי. הדר שלנו נכנס חי לרצועת עזה, ואנחנו מרגישים שהוא חי. אני לא מוכנה ששום מלל אחר ייכנס ללקסיקון".

במהלך השבת הודיעה הזרוע הצבאית של חמאס כי אין בידיה מידע על הקצין החטוף. "איבדנו קשר עם אחת החוליות שלנו שנלחמה באזור שבו נעלם החייל", נכתב בהודעה, "ייתכן שהם נפגעו בקרב. אנחנו מעריכים שאם הם הצליחו לחטוף את החייל הוא נהרג".