מח"ט גבעתי, עופר וינטר
מח"ט גבעתי, עופר וינטרדובר צה"ל

המצוד אחר הכותרות. חיילי חטיבת גבעתי בחרו בהופעתו של הזמר משה פרץ על פני הופעתה של שרית חדד ולא מטעמי הדרת נשים, כך פורסם בישראל היום.

אתמול נטען בכלי התקשורת כי הופעתה של הזמרת שרית חדד בפני חטיבת גבעתי שתוכננה ל-17 באוגוסט בוטלה. על הפרסומים הסיבה לביטול היא החלטתו של מפקד החטיבה הדתי, אלוף משנה עופר וינטר שלא לאפשר הופעת נשים בפני החטיבה.

על פי הדיווח מפקד החטיבה התבקש לבחור בין כמה אמנים, ובהם חדד ופרץ, שיופיעו בפני החטיבה בהתנדבות על מנת לרענן את החיילים ולהביע בפני הם הערכה לעבודתם במהלך המלחמה.

המח"ט פנה לחיילים ושאל את מי הם מעדיפים. לאחר שנענה כי החיילים מעדיפים את פרץ זו התשובה שהשיב.

לאחר מכן פורסם כי אל"מ וינטר ביקש את פרץ מאחר שהוא מעדיף שלא לשמוע שירת נשים בשל היותו דתי. בצה"ל דחו את הטענות והבהירו כי למח"ט "נעשה עוול".

מדובר צה"ל נמסר "בשבוע הבא עתידה להתקיים עצרת לחיילי חטיבת גבעתי שבה יופיע אמן בפני החיילים. ההחלטה בדבר זהות האמן המופיע באירוע החטיבתי התקבלה בהתאם להעדפת חיילי החטיבה. המח"ט ביקש לבחון אפשרות לקיים הופעה של הזמרת שרית חדד לצד הופעתו של הזמר משה פרץ, אך הדבר נפסל מנסיבות טכניות".

ממשרד יחסי הציבור של שרית חדד נמסר כי "נעשתה פנייה מחטיבת גבעתי בבקשה להופעת התנדבות, ושרית נענתה בחיוב. לא ידוע לנו מעבר לכך שום פרט נוסף. שרית תמיד נענית בשמחה להופעות בפני חיילים". הזמר משה פרץ סירב להגיב.