רובין וויליאמס
רובין וויליאמסרויטרס

מותו של רובין ויליאמס שפורסם במהדורת האינטרנט של שבועון די צייט, זכה לגל עכור של מאות תגובות רובן בעלות תוכן אנטישימי וארסי שמתייחסות ליהדותו כביכול של וילאמס או לשליטתם של היהודים בהוליווד.

טוביה טננבום, עיתונאי בכיר ובעל טור בדי-צייט, וכותב רב המכר "אני ישן בחדרו של היטלר" שחשף את גילויי האנטישמיות בגרמניה, אומר לערוץ 7 כי מדובר בסיפור גדול המעיד על השנאה ליהודים המפעפעת מתחת לפני השטח.

"די צייט הוא השבועון המכובד, החשוב והנקרא ביותר בגרמניה. מספר הקוראים שלו מוערך ב-2 מיליון איש והקו שלו כמו גם קוראיו נחשב לאינטלקטואלי, ליברלי ונוטה לשמאל. אבל התגובות היו מזעזעות. בין השאר נכתב שם, יהודי וירטואלי שכמוך, אני עכשיו במצב רוח חגיגי, בזכות ההתפגרות של המקק האמריקאי הפרו יהודי הזה".

"זה נורא מה שקורה בהוליווד. כולם יהודים, כולם פדופילים. מדוע אתם חושבים שהלוזר ההתאבדותי הזה כל כך הצליח, בגלל שהם פדופילים רוצחי ילדים. "אני מציע שתפציצו את ההלוויה של הפסיכופט הפאנטי והפרו היהודי הזה. מקמו את הפצצה בדיוק בנקודה המתאימה, בכדי שתיקח איתה כמה שיותר מהיהודים שיגיעו להלוויה של היהודי הזה", אלה רק חלק קטן מהתגובות המזעזעות".

לדברי טננבום ויליאמס כלל לא היה יהודי, "הוא שיחק בתפקידים של יהודים, וגילם את הרב היהודי, אך בפועל הוא היה נוצרי. שוב אנחנו עדים לאיך שהאנטישמיות חוגגת בצורה בלתי רגילה, היום כבר לא אומרים שם ישראלים אלא יהודים. בעבר היו בגרמניה רגשי אשמה, היום חלקם כבר אומרים שכל השואה קרתה בגלל היהודים".