משה יעלון עם מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר
משה יעלון עם מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטראריאל חרמוני

מח"ט גבעתי, אל"מ עופר וינטר, שוחח אתמול (ראשון) עם קבוצת חיילים דתיים מהחטיבה לפני האירוע החטיבתי, וביקש מהם שלא לעזוב גם בזמן הופעת הלהקה הצבאית, כך דווח בעיתון "ידיעות אחרונות".

"שרית חדד לא תהיה, זה בטח אתם שמעתם כבר", אמר וינטר לחיילים. "אבל תהיה להקה צבאית, ואני אומר לכם שבנקודת הזמן הזאת אני מצפה שאף אחד לא יעזוב 'בטעות' את הטריבונות. בסדר? יש כל מיני אנשים שרק מחכים לתמונה הזאת, ואנחנו חטיבה אחת. מי שקשה לו שיוריד את הראש וימתין שזה ייגמר".

וינטר הוסיף וציין בפני החיילים כי יש תקדים להתנהגות כזו, וביקש מהחיילים הבנה גם למצבו האישי הרגיש בהקשר זה.

"זה בדיוק שיר אחד שאני לא יכול לשלוט עליו. אני מבקש מכולם — ראיתי רבנים גדולים בכל מיני אירועים וגם הם לא יוצאים חס וחלילה מהאולם, בסדר? אני מבקש סבלנות וסובלנות. שלא יהיו פדיחות", הדגיש וינטר, "סבלתי מזה מספיק בשבוע האחרון. גם אשתי כבר נשבר לה לשמוע על כל השטויות האלה".

וינטר התייחס בשיחה גם לנושאים נוספים, וביניהם גם לאפשרות שהלחימה ברצועת עזה תתחדש בתום הפסקת האש. "מכאן אנחנו הולכים לתפוס כל גדוד את הגזרה שלו. אני לא יודע מה הכוונות של ריבונו של עולם, אבל אנחנו נהיה מוכנים לכל דבר".

לדבריו, "נלחמתם כמו אריות, וניפגש היום בערב, באירוע שלא בטוח שהוא סיום המלחמה. אנחנו לא בוחרים את המשימות שלנו, אנחנו עושים הכי טוב עם מה שיש. כל השאר פנטזיות. אנחנו לא פנטזיונרים, אנחנו לוחמים".