מסי. מכה אנושה לקבוצתו
מסי. מכה אנושה לקבוצתורויטרס

"החל מינואר 2015, לא תוכל קבוצת הכדורגל של ברצלונה להחתים שחקנים חדשים במשך שני מועדי העברות", כך נכתב בהודעת פיפ"א. 

כזכור, בחודש אפריל האחרון ולאחר חקירות סמויות של ארגון הכדורגל העולמי החליטו בפיפ"א כי קבוצת הכדורגל של ברצלונה עברה על עבירות חמורות ביותר בחוקי ההעברות לקטינים. עונשה של הקבוצה הקטאלונית היה קשה עד מאוד - איסור החתמת שחקנים חדשים במשך שני מועדי העברות, זאת בנוסף לקנס בגובה 450 פרנקים שוויצרים.

הקבוצה הקטאלונית שקיבלה בזעזוע רב את ההודעה על העבירות והעונש בעקבותיהן, הגישה ערעור על החלטת הארגון ונענו בהשהיית העונש, עד לדיון בעניינם.

בינתיים הספיקה מעצמת הכדורגל להתחזק בכמה עמדות על המגרש ובשחקנים מהטובים בעולם, בידיעה כי כנראה שעונשם יתממש ובכדי להיערך לימים של אחרי העונש. 

לואיס סוארס, חלוצה של ליברפול ונבחרת אורוגוואי הגיע תמורת 81 מיליון יורו. כמוהו גם צמד הבלמים תומאס ורמאלן וג'רמי מתיה הגיעו מהליגה האנגלית, ומארק אנדר טר שטגן וקלאודיו בראבו השוערים וכן הקשרים איבן רקיטיץ' ואלן חלילוביץ' הצטרפו גם הם בחלון ההעברות הנוכחי.

לאחר דחיית ערעורה, נראה כי ברצלונה תעשה עוד כמה רכישות בחלון העברות הנוכחי, מאחר שזה יהיה האחרון שלה בשנה הקרובה. בכל מקרה בקבוצה מתכוונים לפנות בימים הקרובים ל-CAS, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט בכדי לנסות ולבטל את רוע הגזרה.