חבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי תוקף בחריפות הערב (מוצאי שבת) את שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"הייתי משוכנע שאחרי הרצח הנורא של הילד דניאל טרגרמן בקיבוץ נחל עוז, מנהיגי המדינה יעלון ונתניהו יבינו שעם רוצחים מדברים כמו עם רוצחים", אמר.

אך עם צאת השבת, סיפר ד"ר בן ארי, "אני שומע שיעלון מרגיע אותנו ואומר שאנחנו בדרך להסכם מדיני, הוא הפך אותם למדינה... בוגי יעלון מביא עלינו אסון לדורות. הסכם עם כנופיית המרצחים הזו יביא לכאן את איראן, הוא יביא לכאן את האויבים הכי גרועים שיש לנו".

בן ארי תקף את שר הביטחון. "בעצם אתה אומר שהרוצחים האלה הם מדינה, שהרוצחים האלה יש להם ראש לשכה ודובר וראש זרוע צבאית, מתי תבינו שמדובר בכנופייה של מחבלים שאתם הופכים למדינה?

"אני אומר מה שכבר אמרתי בתחילת המבצע", הזכיר. "זה לא עזה ואנחנו, זה או עזה או אנחנו. כל עוד עזה תהיה - מדינת ישראל נמצאת בסכנה. אם אנחנו רוצים שמדינת ישראל תהיה קיימת צריך לעשות דבר אחד - למחוק את עזה. זה הדבר היחיד שיגרום לכך שיהיה פה שקט".

בן ארי מתח ביקורת על המדיניות שהציג ראש הממשלה בתחילת המבצע - "שקט יענה בשקט" - ואמר כי "שקט זו לא תכנית עבודה, זו אינה אידיאולוגיה. אנחנו צריכים לומר שהארץ שלנו ומי שמאיים על זה לא יהיה כאן".