אתר בנייה
אתר בנייהפלאש 90

על אף הפקדתן ביום חמישי של תוכניות פרויקט אחיסמך בעיר לוד לבניית 3600 יח"ד לציבור החרדי, רוכשים רבים שהשקיעו שם את מיטב כספם נשמעים סקפטיים באשר להתקדמות הבניה במקום.

"אומרים לנו שסוף סוף אפשר כבר לברך על המוגמר והנה כבר נחזה בהנחת אבן הפינה", מספר אחד הרוכשים, "אבל כל עוד לא אראה את הטרקטור הראשון על הקרקע - אתקשה להאמין".

"צריך להבין", הוא מסביר, "מה שקרה באחיסמך הוא פשוט הזוי. כל כך הרבה זמן על לא כלום הלך כאן לאיבוד. סחבת בלתי נגמרת ללא סיבה עניינית. הרבה פוליטיקה מלוכלכת, הרבה גורמים שבחשו כאן ועיכבו את הבניה, אתה יודע מה? הלוואי", אמר.

למעשה הבניה אמורה היתה לראות אור כבר לפני כארבעה חודשים. במהלך חגיגות המימונה בלוד אמר ראש העיר עו״ד יאיר רביבו כי הבניה במתחם החרדי 'אחיסמך' תחל "כבר בימים הקרובים", כלשונו.

בנאומו אמר אז רביבו כי "איכלוס השכונה יחזק את העיר לוד הנמצאת בתנופת פיתוח. את חגיגות המימונה של השנה הבאה נחגוג כבר בבתי התושבים באחיסמך. אני מקווה כי כבר בימים הקרובים יתחילו לבנות בשטח. הבנתי כמה הנושא חשוב והעיריה ביחד עם משרדי הממשלה נערכים להתחלת העבודות. ואני בטוח שנקבל את העזרה להשגת התקציבים למוסדות הציבור ששכונה זו תצטרך".