דניאל טרגרמן הי"ד
דניאל טרגרמן הי"דפלאש 90

אבל כבד ותחושות קשות בבית משפחת הילד דניאל טרגרמן בן ה-4.5 הי"ד שנהרג ביום שישי האחרון כתוצאה מפגיעה קטלנית של פצצת מרגמה.

בצהריים מסרו ההורים, דורון וגילה, הצהרה לכלי התקשורת, "הפצמ"ר הקטלני הזה הגיע אחרי שהיו כבר כמה נפילות באזור. האזעקה הבהילה את כולנו, הכל קרה מהר. אתה ישר מבין שהפעם זה לא היה ליד הגדר או בשטח פתוח, אלא מעבר לקיר. דניאל יצא החוצה והרגשתי איך מולי חולף רסיס", סיפר האב.

האב השכול סיפר כי בחלוף כמה שניות הוא יצא מחוץ לבית ושהה לצד דניאל. "יצאנו מהתופת והשארנו את דניאל מאחור".

אמו של דניאל, גילה, סיפרה "בדרך כלל דניאל רץ ראשון לממ"ד, והפעם הוא קפא במקום. בשניות האלה הייתה תחושה רעה, היא ליוותה אותנו גם באזעקות שהיו לפני כן".

"הגיעו לכאן המון אנשים שלא מכירים אותנו שהרגישו צורך להזדהות איתנו ולהביע תמיכה, לנחם, ואמרו שהם מרגישים שדניאל הוא הילד של כולם כי הם ראו את התמונות שלו וזה בדיוק אותן תמונות שלהם יש של הילד רוכב באופניים או משחק בלגו ועם חולצת כדורגל ובאותה מידה זה יכל להיות הילד שלהם".

לגבי העתיד הקרוב, אחרי שיסיימו לשבת שבעה על בנם, אמר האב דורון כי "בשלב מסוים אני מניח שנחזור הביתה כדי לתכנן את הצעדים הבאים. במציאות הנוכחית בטוח שלא נחזור לשם".

במועצה האזורית אשכול הובא דניאל אתמול למנוחות. אמו, גילה, ספדה לו ואמרה. "אני מוצאת נחמה בזה שהיית ילד אהוד ומאושר עד הרגע האחרון. רצינו להגן עליך, אבל אפילו הצבע האדום לא הציל אותנו. תמיד היית רץ ראשון לממ"ד. והוסיפה "אנחנו לא רוצים להיפרד ממך".

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ספד לו. "חשבתי עליך וחשבתי עלינו. חשבתי על ילד בן 4 ילד שיש לו חצר אבל משחק באוהל בתוך הבית כי צריך להיות במרחב מוגן. ילד שהוא קטן מדי לחצות כביש כי זה מסוכן אבל גדול מספיק כדי לדעת מהו צבע אדום, כי גם זה מסוכן. חשבתי על הפרח שצמח כאן ועל הגבעול שנגדע ביד אכזרית".