דמי חסות? חברת החשמל
דמי חסות? חברת החשמלפלאש90

בסביבות השעה 18:00, כתוצאה ממטח רקטות, נפגעו 4 מחברי נירים ושני עובדי חברה קבלנית שעסקו בתיקון תקלת חשמל שהיתה בישוב כתוצאה מפגיעת פצמ"ר בשעה מוקדמת יותר.

בצוות החירום מדגישים, כי כולם שהו שם מתוקף תפקידם ולא הספיקו להגיע למרחב המוגן. אחד מהם נהרג, שניים מהם במצב קשה ונמצאים בחדר הניתוח ואחד נפצע קל.

בקיבוץ נירים מציינים, כי בקיבוץ אין תקשורת וחשמל והצפי לתיקון הוא בשעתיים הקרובות.

בישוב פועל צוות החירום שנותן מענה לתושבים, בסיוע גורמי צבא ומועצה. צוותי טיפול של מרכז החוסן של המועצה נמצאים במקום ומסייעים לתושבים. זהו יום קשה מאוד לקיבוץ נירים.

"איבדנו חבר יקר ואנחנו בתקווה ובתפילה לשלומם של הפצועים", מסר דובר הישוב, דדי רובינשטיין.

לוני לוקסנבורג פארמאדיק מד״א שצוותו היה מהראשונים להגיע לאירוע, סיפר כי "סמוך לאחד המבנים בקיבוץ שכבו מספר פצועים בהם גבר כבן 50 במצב אנוש עם פגיעות רסיסים רבות בכל חלקי גופו. ניסינו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תחת אש כבדה וירי פצמ"רים אולם נאלצנו לקבוע את מותו. הענקנו טיפול ראשוני בשטח גם לפצוע אנוש עם רסיסים בגב ובגפיים ולפצוע קשה עם חבלה קשה בגפיים התחתונות בנוסף טיפלנו גם בפצוע בינוני עם רסיס בחזה, שלושתם פונו במסוק לבית החולים סורוקה. בשטח היו גם 3 פצועים קל אשר טופלו על ידי צוותי מד"א ופונו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח סורוקה".

אורן וכט פארמאדיק מד״א שהעניק טיפול לפצוע אנוש סיפר כי "כשהגענו לשטח, פאראמדיקים של מד"א ביצעו החייאה בפצוע אנוש שנפגע מרסיסים ובסמוך אליו טופל פצוע אנוש נוסף שנפגע מרסיסים בכל חלקי גופו, ביצענו בו פועלות מצילות חיים, הרדמנו והנשמנו אותו ובשיתוף כוח רפואה של צה"ל הפצוע פונה לבית חולים סורוקה במסוק, כאשר בכל מהלך הטיפול וההגעה לשטח אנו נאלצים למצוא מחסות תחת האש הכבדה".