אלי טביב. ראוי לשמש כבעלים?
אלי טביב. ראוי לשמש כבעלים?צילום: פלאש 90

התערבותה של השרה בענייניו האישיים של אלי טביב היא בלתי הולמת.. אין ספק כי התערבותה והשתלחותה במועדון ובאלי טביב מונעים מהשרה לבנת את הפעילות הנדרשת כשרת ספורט לפעול לטובת הספורט בישראל כולו ולכן כל הישגיה למעשה הם הרפורמה כביכול והבחירות הפוליטיות להתאחדות לכדורגל".

כך בחרו בבית"ר ירושלים להגיב לדבריה של שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, על דבריה כנגד הבעלים של הקבוצה אלי טביב.

כזכור, אתמול העניקה שרת התרבות והספורט ראיון לקראת פתיחת עונת הכדורגל לעיתון "ידיעות אחרונות". הראיון עסק בכל מה שזז בכדורגל הישראלי, ובין השאר על כך שישנם בעלים שעל פי חוק אינם יכולים לשמש כבעלים של קבוצת כדורגל.

לבנת נשאלה על אלי טביב, אם לעניות דעתה ראוי הוא לשמש כבעלים של בית"ר ירושלים, ותשובתה הייתה "לדעתי האישית? חד משמעית לא". כמובן שהשרה גם הסתייגה בדבריה כשאמרה "לאלי טביב קיימת עדיין זכות הערעור".

בבית"ר קראו את מה שאמרה ולאחר כמה שעות ועשרות אלפי פניות הגיבו על דבריה של השרה.

בהודעה מטעם המועדון נכתב: "תמוה הדבר כי אותה שרה, אשר בירכה בחדרי חדרים את אלי טביב עם כניסתו ותמיכתו הכלכלית במועדון ממש לפני קריסה, בחרה לנקוט עמדה ברורה ונחרצת. עוד מוזר כי אותה גברת אשר עמדה בראש משרד החינוך בחרה להתעלם באופן בוטה במשך תקופה ארוכה מההתנכלויות הבלתי פוסקות והפגיעה והאיום באלי טביב ובני ביתו, דווקא כעת מצאה לנכון הגברת לבנת, ערב פתיחת העונה לפגוע במועדון הגדול במדינה ובעומד בראשה".

עוד נכתב בהודעת המועדון ""התערבותה של השרה בענייניו האישיים של אלי טביב היא בלתי הולמת וזאת כשעומדת לטובתו זכות הערעור והתגובה על פי החוק במדינת ישראל. אין ספק כי התערבותה והשתלחותה במועדון ובאלי טביב מונעים מהשרה לבנת את הפעילות הנדרשת כשרת ספורט לפעול לטובת הספורט בישראל כולו ולכן כל הישגיה למעשה הם הרפורמה כביכול והבחירות הפוליטיות להתאחדות לכדורגל".

לסיום אומרים במועדון הירושלמי כי "אלמלא התעסקותה כפוליטיקאית בנושאי בעלי הקבוצות ומוסדות ההתאחדות לכדורגל, מוטב היה כי הייתה פועלת בעבודתה האמיתית כשרת ספורט ודואגת להגדלת התקציבים לכלל ענפי הספורט והספורטאים בישראל".