יום ירושלים בשדרות
יום ירושלים בשדרותדוברות העירייה

אירוע הצדעה לרגל עשרים שנות עשייה של הגרעין התורני אפיקים בנגב (עמותת רעות) בשדרות יתקיים ביום שני הקרוב בעיר.

באירוע צפויים להשתתף אלפי תושבים, יחד עם סגן שר החינוך, אבי וורצמן, ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, מנהל האגף לתרבות תורנית במשרד החינוך היוצא, שמריהו הרמן, חברי מועצת העיר שדרות אלעד קלימי ואורן מלכה, ועשרות ראשי רשויות מהדרום שיגיעו לכבד את המעמד.

עוד לפני צפוי להתקיים באירוע מעמד הצדעה לאישים חשובים שתרמו במרוצת השנים להצלחת הגרעין ולצמיחתו בשנים האחרונות.

מנהל עמותת רעות, יניב צברי ציין כי "זוהי נקודת זמן חשובה ומשמעותית עבור חברי הגרעין בפרט ותושבי שדרות בכלל. אומנם אנחנו נמצאים בשדרות כבר שני עשורים, אבל המוטו שלנו בשנה האחרונה היה 'לא עוצרים בעשרים'. דהיינו אנחנו עם הפנים קדימה ומאמינים שזוהי רק ההתחלה בדרך למאה עשרים שנות עשייה".

צברי הוסיף, כי הגרעין בשדרות גדל בשנה האחרונה בלמעלה מחמישים משפחות. "לשמחתנו ככל שהחודשים חולפים אנחנו מרגישים שהפעילות בגרעין מתרחבת, ושנפתחים עבורנו אפיקי פעילות חדשים שלא נגענו בהם השנים קודמות".

לדבריו, "אני גאה ושמח להיות חלק מהמהפכה בשדרות שהיא כל כולה ציונות ושליחות. צריכים להודות לצוות עמותת רעות שעובדים ללא ליאות בהפקת אירועים מגוונים שבמעגל השנה ובתרומה ענקית לקהילה המקומית".

בשנה האחרונה ציינו בעמותה עשרים שנות עשייה במספר מישורים מול התושבים, העובדים, השותפים וחבריי הקהילה בעיר. "הערב המסכם הוא גם מעין אירוע הצדעה לתושבי שדרות שעמדו איתנים במבצע צוק איתן", סיכם צברי.