כנס פניצה השנתי - תשע"ד 2014

לאחר שסיפר מו"ל פנימה, אביחי בוארון על הדמויות אליהן נחשף שעה שערך את ספרו של אלידע בר שאול, "ימים כתיקונן" היוצא לאור בימים אלו, על גבורתן ועל מסירות נפשן, הוא סיפר לאלפי הנשים שגדשו את האולם, על טלפון מיוחד שקיבל כמה שעות לפני הכנס.

"היום, בדרך לכאן התקשרה אלי שולמית, מעצבת גרפית אצלנו במשרד. היא סיפרה לי שבמקרה ענתה לטלפון ועל הקו הייתה גברת, אימא לשישה עשר ילדים שביקשה הנחה לכרטיס הכניסה - היא פשוט לא מנויה. שולמית התקשרה לשאול האם אפשר לתת הנחה.

אמרתי לה שתחזור אל הגברת, תזמין אותה לבוא לכנס ללא תשלום, ועל הדרך שתעשה לה מנוי מתנה מפנימה ובעצם מכל הנשים שיושבות כאן באולם. למה?! ככה! כי היא גיבורה לא פחות מאותן עשרים ושש הדמויות הכתובות בספר. כי אנו חבים לה את עתידו של העם היהודי וכי ההתמודדויות העוברות על אישה זו והגבורה שלה ונדמה לי שלא אפריז אם אומר של כל אישה ואישה שיושבת כאן באולם, אינן קטנות מגבורתן של הנשים ב"ימים כתיקונן". אחרי שניתקתי את השיחה עם שולמית, חשבתי לעצמי, וואוו שישה עשר ילדים... חייגתי שוב לשולמית וביקשתי שתוסיף לה גם שני מנויי ילדים מאיתנו. ואולי זו תהיה השתתפותנו הצנועה בבנין עם ישראל...".

לרכישת מנוי לחצו כאן