שחקני אתלטיקו חוגגים
שחקני אתלטיקו חוגגיםרויטרס

איך אומרים נקמה בספרדית? אתלטיקו מדריד ניצחה הערב (מוצאי שבת) את ריאל מדריד במסגרת המחזור המחזור השלישי בליגת העל הספרדית, בתוצאה 1:2. 

המשחק בין השתיים היה מעין שחזור גמר ליגת האלופות של העונה האחרונה, בו הביסו הלבנים ממדריד את אתלטיקו בתוצאה 1:4. הערב כאמור, נקמו שחקניו של סימאונה ברונאלדו וחבריו כשהרכש הגדול של הבלאנקוס שעשו בקיץ מתחיל להזכיר את עונת הגלאקטיקוס האיומה.

אתלטיקו שזכתה באליפות בעונה האחרונה, הגיעה למשחק כשרק במחזור הקודם השיגה את הניצחון הראשון שלה לעונה, וגם הוא בדוחק רב מול העולה החדשה אייבר. ריאל? עדיין עם ניצחון אחד לאחר שלושה מחזורים.

ריאל פתחה את המשחק עם ההרכב החזק ביותר שיש לה, כשאיקר קסיאס עומד בשער, מודריץ', טוני קרוס, חמאס רודריגס, גארת' בייל ורונאלדו בקישור,  וקארים בנזמה בחוד.

אתלטיקו עלתה למשחק עם שינויים רבים מההרכב ששיחק אז בגמר ליגת האלופות, לאחר שלא פחות מחמישה שחקני הרכב נמכרו לקבוצות העילית של אירופה, כשהקונה העיקרית היא צ'לסי של מוריניו.

למשחק הערב אתלטיקו עלתה עם שחקנים מוכרים לצידם של אלמונים וצעירים, ומריו מנדזוקיץ' אחד, חלוצה המצטיין לשעבר של באיירן מינכן. 

המשחק נפתח בסערה גדולה, כשהתקפת אתלטיקו חשפה את הבעייתיות הגדולה שעשו בקיץ האחרון בקבוצה הבכירה של מדריד.

מסע הרכש של ראשי ריאל בקיץ האחרון הביא כמה מהשמות הגדולים ביותר בכדורגל העולמי לקבוצה, אך כולם כמעט בהתקפה שגם ככה הייתה עמוסה בשחקנים טובים. דווקא ההגנה של ריאל שגם כך לא הייתה במיטבה בעונה האחרונה, לא התחזקה בשחקן אחד בכיר, ואכן סימנים ראשונים לכך אפשר היה לראות במחזור הקודם כשהפסידו לריאל סוסיאדד בתוצאה 2:4.

שוב ההגנה של ריאל הראתה שהיא פגיעה וחדירה השנה מאוד, כשבדקה ה-10 עלתה האלופה הספרדית ליתרון משער של טיאגו שנגח ללא הפרעה לשערו של קסיאס.

השחקנים הלבנים של ריאל הבינו שהם חייבים להתעורר וניסו את מזלם מול מויה השוער של אתלטיקו. בדקה ה-26 רונאלדו הפורטוגלי שעלה למשחק לא כשיר לחלוטין, הוכשל ברחבה ואת בעיטת העונשין בעט פנימה וקבע שיוויון 1:1.

ריאל השתלטה על המשחק והייתה קרובה מאוד להפוך את התוצאה, אך המילה האחרונה הייתה דווקא של האלופה אתלטיקו, כשבדקה ה-76, כבש ארדה טוראן הטורקי לזכותה של אתלטיקו לאחר תרגיל יפה של ראול גארסיה שפתח את הרגליים והטעה את ארבלואה.

השחקנים בלבן הבינו כי המשחק כבר אבוד מצידם, ולמעשה לא ניסו את כוחם עוד על לסיום המשחק.

אולי בסיבוב הבא? בתקווה שיהיה לחבריו של רונאלדו, שנראים רחוקים משיאם, על מה להילחם עד אז.  

בייל מאוכזב בסיום
בייל מאוכזב בסיוםרויטרס