כבר קרוב לשבועיים שתושבי גוש-עציון אינם מקבלים דואר, זאת בעקבות השבתת עובדי הדואר את שירותי דואר- נע, אשר מאפשר קבלת ושליחת פרטי דואר ביישובים הקטנים בפריפריה וביו"ש, בהם אין סניף דואר.

השבתת הדואר -נע גורמת לא אחת לאיחור בתשלומים הנשלחים בדואר, אי קבלת מסמכים רפואיים הנדרשים לבדיקות וטיפולים, איחור בקבלת הזמנות לאירועים ועוד.

בעקבות כך, פנה ראש המועצה האזורית גוש-עציון, דודי פרל, במכתב חריף לשר התקשורת, גלעד ארדן ובו תקף אותו על התנהלותו בסכסוך המתמשך, אשר פוגע בעשרות אלפי משפחות ברחבי בארץ.

במכתבו ציין פרל, כי  "למעלה מעשרה ימים עובדי הדואר משביתים את שירותי דואר נע, וכתוצאה מכך עשרות אלפי תושבי בגוש עציון ממתינים למסמכים שנשלחו אליהם, החל מתשלומים עבור שירותים, תשובות רפואיות, ועד למוצרים שונים שנרכשו דרך האינטרנט".

עוד הוסיף פרל, כי "יודע אני כי הנך מוקיר ומעריך את ההתיישבות ביו"ש בכלל, ואת גוש עציון בפרט, אך אני מבקש להביע את זעקתם של תושבי גוש עציון לאור השביתה בדואר ישראל".

בסיום מכתבו דרש פרל משר התקשורת שישים קץ לסכסוך המתמשך, "תושבי גוש-עציון אינם סוג ב', ואני מבקש שתפעל לפתרון מהיר בנדון כפי שהיה נעשה, לו היה מדובר בשביתת דואר בעיר תל-אביב".