פיוטי סליחות ברובע
פיוטי סליחות ברובעאייל מתן

בתוכנית המגוונת: הרכב הלב והמעיין בפיוטים מחצרות חסידים, 'תפילה אחת מפי' - זמרי נשמה ישראליים מבצעים שירי תפילה אישיים, מופע מחווה לפיוטי השכונה, רמזיילך בכליזמר עכשווי, האנסמבל הקולי-נשי עלמיא עם פיוטים מרחבי העולם ועוד.

***

מומבאי. מלך הנכסים דהארמן שָאה מתכנן לקנות ולהרוס בניין מגורים מתפורר כדי לבנות במקומו דירות יוקרה. אם כל דיירי הבניין יסכימו, הם יהפכו לעשירים. המתנגדים נכנעים בזה אחר זה, ורק מאסטרג'י, מורה לשעבר, נותר אחרון. האם דבר לא ירתיע את שכניו בדרכם לפדות את הצ'ק? 'האי האחרון במגדל', ארווינד אדיגה. מאנגלית: שאול לוין. הוצאת כנרת.

***

בקיץ שעבר קיים 'הפרויקט של רביבו' הופעת ענק בבריכת הסולטן וכעת, בתום שנה של עבודה, יוצאים אלבום DVD ודיסק שמע כפול. כך תוכלו לשמוע וגם לראות את המחרוזות "קסם המזרח","תן לזמן ללכת", "דוניה" ועוד, וגם את השירים "שב אל אדמתי ו"ירושלים של זהב".

***

נעמה, במאית בתחילת דרכה, יוצאת לצלם סרט דוקומנטרי בגרמניה בעקבות אמיר, דתל"ש שעובד כניצב שדוף בסרטי שואה. באותה העת יוצא תומאס, סטודנט לצילום מהעיר מינכן, כדי לתעד בסתר את אביו ואולי להצליח לסדוק את דמותו המושלמת מדי לטעמו. אלה נפגשים ב'להרוג את היהודון' של שי צלר, שמוגדר כ"מסע בעקבות המהות היהודית". הוצאת ידיעות.

***

"מסיפורי פוגי אפשר ללמוד" הוא כבר לא רק שיר של להקת כוורת, אלא שם של אלבום מחווה ללהקה בהשתתפות כנסיית השכל, מרסדס בנד, התקווה 6, בום פם, לוס כפרוס, משפחת אלייב ועוד. ההרכבים ביצעו 12 שירים של כוורת בעיבודים מחודשים, ובדיסק שולבו גם הקלטות נדירות מתחילת דרכה של הלהקה. הכול שודר בתוכנית בגלי צה"ל.

[email protected]