לומר את האמת. דני דנון
לומר את האמת. דני דנוןצילום: פלאש 90

ח"כ דני דנון, יו"ר מרכז הליכוד, מזהיר היום (חמישי) את שר האוצר יאיר לפיד, כי חוק מע"מ אפס היקר לו עלול להיות מטורפד בידי המחנה הלאומי.

"כישראלי עצוב לי שביום בו נשיא ארה"ב תוקף את ההתיישבות בירושלים – הוא מוצא בישראל חבר בדמותו של שר האוצר יאיר לפיד. מדאיגה ומעציבה העובדה שבאותו יום בו ממשלת ארה"ב, בראשות הנשיא אובמה, תוקפת בניה בירושלים – מוצא לנכון שר האוצר לפיד לקצץ דווקא בתקציבי ההתיישבות ביו"ש", ציין דנון.

לדבריו, "רוב אזרחי ישראל בוודאי מאוכזבים מכך ששר האוצר, שהחל את מסע הבחירות שלו באריאל והציג את עצמו כידיד ההתיישבות – מוצא לנכון לבצע קיצוצים בהתיישבות ביו"ש דווקא בתקופה בה ממשלת ארה"ב מגנה את ישראל על פיתוח ירושלים על ידי הצהרות קשות באופן מיוחד".

דנון הוסיף, כי "חשבתי ששר האוצר של ממשלת ישראל – אמור לתמוך בכך שירושלים תהיה בירת ישראל, בירה המתפתחת מדי יום וגדלה מדי יום. אבל, לצערי טעיתי: מסתבר ששר האוצר לפיד התחבר לחלוטין, במעשיו, לממשל האמריקני, התוקף אותנו על רצוננו לבנות בבירתנו

"נכונות ללפיד הפתעות, המחנה הלאומי לא יתייצב לאשר את הגחמות שלו עם 'מע"מ אפס' בזמן שהוא מקפיא את הבניה ופוגע בהתיישבות ביהודה ושומרון", מזהיר דנון כאמור.