ההזמנה לאירוע
ההזמנה לאירועיהונתן הולינס

כבר כמה שבועות שבני הנוער בקריית מוצקין, דתיים וחילוניים כאחד מתכננים את שמחת בית השואבה שתיערך ביום שלישי בחול המועד סוכות. באירוע שותפים כל תנועות הנוער שקוראים לציבור הרחב לבוא ולקחת חלק בשמחה.

"אחת לשבועיים- שלושה יושבים בני נוער מתנועות הנוער, ארגוני הנוער, ביחד עם נציגי תלמידים מחטיבות, תיכונים, אולפנות וישיבות בקריית מוצקין ומתכננים אירועים משותפים לבני נוער ולציבור הרחב בעיר", מסבירה שירלי למפל, מנהלת יחידת הנוער העירונית בקריית מוצקין.

"סך הכל 45 בני נוער שמקבלים החלטות ומרימים אירועים קהילתיים ופרויקטים מקסימים. זוהי השנה השנייה שבני הנוער מתכננים את שמחת בית השואבה, שתיערך ביום שלישי בחול המועד סוכות ברחבת אולפנת סגולה. באירוע תהיה הרקדה גדולה בהפרדה עם "ישמח חתני" שירותי מוסיקה. במקום יהיה מכונות פופקורן, שיערות סבתא בחינם, בנוסף לבובות ענק, תחנות ופעילויות לילדים. הכל ללא עלות, בחסות ראש העירייה מר חיים צורי, ובשיתוף פעולה עם המחלקה לתרבות תורנית".

למפל מוסיפה לספר על האירוע, "אין ספק ששמחה אמיתית תהיה לראות את כל עם ישראל רוקד יחד, דתיים וחילוניים כאחד ואנחנו מזמינים את כל הציבור לבוא, לשמוח ולקחת חלק באירוע. כבר כמה שנים טובות שאנחנו עושים אירועים משותפים לדתיים וחילונים, מכבדים ומתחשבים בכולם. התוכן נקבע במליאת הנוער שם הנוער הדתי והחילוני פועל יחד ומכבד זה את זה, כשהמטרה היא לעשות כמה שיותר אירועים בהם יהיה קירוב לבבות ושמחה אמיתית אחד עם השני".