בית חולים
בית חוליםצילום: פלאש 90

הילדים נ' בן הארבע ו-ע' בן השמונה רוצים לחיות. הם זקוקים לתרופה יקרה שאינה כלולה בסל הבריאות. עמותת 'קול רינה' ובית החולים תל השומר קוראים לציבור לעזור בדחיפות.

ע' בן השמונה סובל מהישנות גידול מוחי גרורתי, לפני כשנה עבר השתל מח עצם והקרנות. בבדיקת MRI שעבר לאחרונה נמצאו גרורות בחוט השדרה ועליו להתחיל בהקדם טיפול תרופתי מציל חיים.

מבית החולים תל השומר פנו לעמותת 'קול רינה' בבקשה לסיוע בטיפול היקר. במכתב לעמותה ציינו כי ע' במצב מסכן חיים וכי תרופה יקרה בשם קייטרודה שעלותה כ-200,000 ₪ עשויה להציל את חייו.

ילד נוסף המאושפז בתל השומר, נ' בן 4 וחצי, זקוק לסיוע דומה. נ' סובל מגליומה ממאירה לגזע המוח וסיים טיפול בהקרנות לפני כחודש. במהלך השבועיים האחרונים חלה החמרה במצבו, הוא עבר ניתוח מוחי וסובל מחולשה והליכה לא יציבה.

בבית החולים תל השומר מציינים כי גם נ' במצב מסכן חיים ועליו להתחיל טיפול בתרופה בשם קייטרודה בהקדם. גם במקרה זה עלות הטיפול כ-200,00 ₪.

בעמותת 'קול רינה' מדגישים כי ללא עזרת הציבור ברכישת התרופה ימיהם של הילדים ספורים.

עמותת 'קול רינה' מסייעת לילדים חולי סרטן ברכישת תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות ובחלוקת סלי מזון למשפחות שנקלעו למצוקה קשה. העמותה פועלת בשיתוף פעולה עם רופאים בכירים מהמחלקות האונקולוגיות ילדים בבתי החולים ועובדים סוציאליים, בבית החולים ולשכות הרווחה העירוניות.

העמותה הוקמה לזכרה של רינה דידובסקי הי"ד על ידי בעלה וילדיה על מנת להנציח ולהמשיך את דרכה שהייתה דרך של נתינה ועזרה לזולת. רינה הי"ד נרצחה בי"א כסלו תשס"א (8.12.00) בפיגוע ירי בדרכה לעבודתה כמורה בבית הספר.

ליצירת קשר עם העמותה: 058-5555566