בשיתוף עם ארגון "משפחה אחת", המשמש בית חם למשפחות השכולות ולנפגעי הטרור, אירח היום (ראשון) חבר הכנסת יוני שטבון בני משפחות שכולות בסוכתו.

באירוע השתתפו, בין השאר, הרב שמואל אליהו, ראשי ארגון "משפחה אחת" מארק ושונטל בלסברג, הדס מזרחי - אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד, הוריו של סמ"ר שון כרמלי הי"ד, ויוסי צור ויוסי מנדלביץ' - ששכלו את בניהם יובל ואסף בפיגוע בקו 37 בחיפה.

"כשאתם כאן, הסוכה שלי נראית אחרת", אמר שטבון למשפחות, "שלמה יותר ומלאת אחדות. בעזרת ה' נהפוך את זה למסורת קבועה וגם בשנה הבאה ניפגש כאן". שטבון הוסיף כי "אני גאה להיות חלק ממשפחה אחת".

הרב שמואל אליהו אמר כי "הבנים שלכם שמסרו את נפשם שייכים למימד אחר, למשפחת עם ישראל לדורותיו. אנחנו מוכרחים להמשיך בעוצמה, בחיוך ובשמחה גדולה. כמו רבי עקיבא בשעתו, שכולם בכו על החורבן והוא צחק. על כל שכול, נוסיף בניין של חיים, של שמחה".  

יוסי מנדלביץ', ממובילי המאבק בשחרור מחבלים הוסיף כי "במותם ציוו לנו בנינו את האחדות. ימין ושמאל, דתיים, חרדים וחילונים כולנו עם אחד. באחדות כוחנו ננצח, אם לא נהיה תלויים אחד בשני נהייה תלויים אחד ליד השני".

מזל גדעוני, אמו של ליאל הי"ד שנפל ברצועת עזה סיפרה כי בנה "היה כולו אהבת אדם, כולו חסד, כולו שמחה. את זה אנחנו מבקשים להמשיך. בכל מקום שבו אני מדברת אני קוראת לנוכחים לאהוב אדם ולזכור את ליאל. לעשות מעשה חסד ולזכור את ליאל. לחייך ולזכור את ליאל. לשמוח ולזכור את ליאל. זה מה שאני מבקשת, לעשות מעשה טוב ולחשוב על ליאל".