אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון הגיע אתמול (שני) לביקור בסוכתו של הרב אלחנן בן נון, רב הישוב שילה שבבנימין.

בסוכה נכחו גם ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע אבי רואה, ראש המכינה הקדם צבאית 'ארזי הלבנון' הרב זאב שרון ונציגי הישובים שילה ושבות רחל.

האלוף אלון עורך בימי החג ביקורים בכמה יישובים בגזרת הפיקוד מתוך מטרה להעמיק ולחזק את הקשר עם הנהגת ההתיישבות. במהלך ביקורו של אלוף הפיקוד, התקיים בין האלוף אלון לרב בן נון ולשאר הנוכחים דיון על הקשר בין הצבא לציבור הישראלי.

האלוף ציין כי בצה"ל רואים את הגיבוי ותחושת השייכות שהעניק הציבור הישראלי לחיילים בזמן מבצע צוק איתן, כעניין שיש לחזק אותו ולהעצימו.

בנוסף ציין האלוף כי בפיקוד המרכז חשו היטב את תמיכת ההתיישבות בתקופת מבצע 'שובו אחים' לאיתור שלושת הנערים החטופים. האלוף אלון הדגיש כי הקשר והתמיכה מהווים נכס חשוב ומשמעותי עבור הצבא וכי בכוונתו לשמר את הקשר הקרוב.

האלוף חתם את הביקור בברכת חג שאותה ביקש למסור לכלל האזרחים וציין את ההיערכות המיוחדת של כוחות צה"ל בתקופת החגים בכדי לקיים את אירועי החג הרבים כסדרם ולאפשר לתושבים מכל הארץ לסייר ולטייל בכל רחבי יהודה ושומרון.

בהמשך היום הגיע לסוכתו של הרב בן נון אורח בטחוני נוסף, מפקד חטיבת בנימין, אל"מ ישראל שומר שגם הוא ביקש להיפגש באופן ישיר עם כמה מראשי ההתיישבות בבנימין.