הקפות שניות בדרום תל אביב
הקפות שניות בדרום תל אביבההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי

כ-150 חברי ההנהגה הצעירה של הבית היהודי, ועשרות חברי הגרעין התורני ''שקמים'' הפועל בדרום תל אביב, עברו בשמחת תורה בין עשרות בתי הכנסת, שרו ורקדו עם המתפללים.

הצעירים השתלבו בתפילות בשכונות שפירא, התקווה ובתחנה המרכזית הישנה. אחת התושבות הוותיקות של דרום העיר אמרה כי ''כל פעם שההנהגה הצעירה מגיעה הנה, יש הרגשה של גאולה באוויר, והלוואי וימשיכו לבוא לכאן כל הזמן".

התושבים בדרום תל אביב סובלים בכל יום מהצקות ומהטרדות מצד המסתננים הרבים. בעקבות כך, החליטה ההנהגה הצעירה שלא תתן למצב להימשך, והחלה לפני כ-3 שנים להתמקם בפעילות בדרום העיר ולקיים שם במהלך השנה שבתות חיזוק, ליווי וחיזוק קשישים ומשפחות חלשות והבאת מניינים לבתי הכנסיות.

ח''כ זבולון כלפה (הבית היהודי) סיכם את האירוע, ואמר "אין כמו שמחת תורה כדי לראות את גודל החיבור והאחדות בין כל חלקי עם ישראל בלי יוצא מן הכלל, ובין כולם לתורת ישראל האהובה. יישר כח עצום להנהגה הצעירה, בראשותו של אסף דנוך, הפועלים ללא לאות, כדי להעמיק ולגדל את החיבורים הללו".

חיים גורן, חבר מועצת עיריית תל אביב, שהשתתף בחגיגות, ציין כי "כבר שלוש שנים שאנו זוכים לשתף פעולה עם ההנהגה הצעירה, ולהביא שמחה גדולה ויפה לבתי הכנסת בדרום תל אביב. דווקא עכשיו חשוב יותר מתמיד לחזק את הקהילה הישראלית בדרום תל אביב, ולהראות לכולם, ובעיקר לתושבים הוותיקים כאן, שעם ישראל לא וויתר על דרום תל אביב".