מוגנת. ח"כ זועבי
מוגנת. ח"כ זועביפלאש 90
סגנית שר הפנים ח"כ פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו) יזמה שתי הצעות חוק שיאפשרו את סילוקה מהכנסת של ח"כ חנין זועבי (בל"ד).

לפי תקנון הכנסת סגני שרים אינם יכולים להגיש הצעות חוק ולכן החתימה קירשנבאום על הצעת החוק שלה חברי הכנסת מ"ישראל ביתנו".

"ח"כ זועבי מנצלת היטב את 'מרחב החסינות' שמאפשר לה המחוקק, ופועלת באופן קבוע להסית ולעודד גורמי טרור", אמרה ח''כ קירשנבאום לעיתון "ישראל היום".

הצעת חוק אחת מבקשת לבטל אזרחות של חבר כנסת שהביע תמיכה במאבק מזוין בישראל והצעת החוק השניה עוסקת בהפקעת כהונת חבר כנסת בשל תמיכה במאבק מזוין נגד המדינה. "זועבי כבר מזמן אינה עוסקת רק במתן לגיטימציה לארגוני טרור אלא הפכה לח"כית מטעמם, שגרירת חמאס ולוביסטית של קטאר המממנת את הטרור נגד ישראל", הוסיפה קירשנבאום.

חברת הכנסת זועבי, אשר הושעתה מדיוני הכנסת למשך חצי שנה בעקבות התבטאויותיה על חטיפת שלושת הנערים, השוותה בשבוע שעבר בין מחבלי דאעש ללוחמי צה"ל, תוך שהיא טוענת כי מעשי לוחמי צה"ל חמורים יותר.

"הם בכל פעם הורגים אחד אחד בסכין שלהם ובצה"ל בכפתור אחד (הורגים) עשרות פלסטינים. אמנם זה נשאר החייל במטוס כשהוא מפציץ ואמנם הוא לא רואה את הקורבן אבל... יש תזוזה קלה בכנפיים... הוא לא פחות טרוריסט ממי שלוקח סכין ועורף את הראש", אמרה זועבי לערוץ 2.

"מי שמצטלם עם גופות, צוחק, עם גופות של פלסטינים, אני לא חושבת שהוא פחות טרוריסט מאשר זה שעורף את הראש. הם הורגים יותר מאשר הסכין", טענה.