תשאירו לו את הסגול
תשאירו לו את הסגולמשרד החקלאות

"יפעת אני לא רוצה שחור" , "יפעת אני לא רוצה צבע כהה" , "יפעת אני רוצה צבע בהיר" , "יפעת אני רוצה משהו בסגול חציל"...

תגידו, מתי בחירת הבגד שלנו הפכה להיות כמו בחירת המפה בחנויות של כלים חד פעמיים?

יש הרי אינספור צבעים ואינספור שילובים ואינסוף של גוונים, אבל באמת רק דבר אחד קובע – הגוף שלנו. והגוף שלנו הוא לא שולחן.

על שולחן ניתן לפרוס כל מפה ובכל צבע – רק שנאהב אותו, רק שיסתדר לנו עם הצבעים של הסלון, (ורק שבעלי לא יבחר אותו) , בגד – צריך להתאים ולהחמיא לגוף שלנו.

המפה צריכה רק לכסות, הבגד צריך להחמיא!

בגדים לא נועדו בכדי שנכסה איתם את עצמינו, לא? בשביל זה יש מפות ומצעים. הבגדים שלנו צריכים להחמיא לנו, 'לעשות לנו טוב' – למראה, ולנפש.

לכן, הדבר הראשון והחשוב ביותר שאנחנו צריכות לעשות כשאנחנו נכנסות לחנות הבגדים הוא לחפש את הגזרה הנכונה לנו! אין שום דבר יותר חשוב מזה!

האם הבגד מסתיר ומטשטש את מה שהיינו מוכנות לוותר עליו?

האם הבגד מייצר 'זרימה' נכונה של הגוף? האם הוא יוצר הרמוניה?

האם כשאנחנו מסתכלות על המראה אנחנו מרוצות ממה שאנחנו רואות? ההוכחה הגדולה ביותר לכך שאנו יכולות להיות מרוצות היא, שאנחנו שואלות את השאלה הגדולה ביותר: 'תגידי, המראה הזו מרזה...?' – אז לא אחותי! זו לא המראה, זו פשוט את, כשסוף-סוף לבשת את הבגד הנכון לך ולא רק עטפת את עצמך באיזה בד שגרם לך להיראות כמו בבושקה, אבל בטורקיז ים כמובן.

הצבע עצמו יכול להיות מרהיב ביופיו, אבל אם הגזרה לא מתאימה – זה נהיה ממש פאתטי, כמו בכל דבר בחיים, גם בבחירת הבגד צריך סדרי עדיפויות, וכשמשבשים אותן- הכל משתבש.

ולכן, הנה הטיפ שלי השבוע – והוא אחד הקשים ביותר!

אל תפסלו שום בגד על הקולב בגלל הצבע שלו! (אלא אם כן ברור שהוא מחוויר אותך או לא מתאים לגוון העור). תנשמו עמוק מאוד, תנו הזדמנות, תסתכלו על השמלה הזו - איזו חמודה היא, איזו מתוקה, איך היא מסתכלת עלייך ומתחננת: 'בואי תמדדי אותי...'

ואת – אכזרית כזו, פוסלת מיד – 'לא! שמלה רעה! את שחורה! לא רוצה אותך!'

חכי רגע! שתי כוס מים, וקחי אותה לתא המדידה. כשאת יוצאת, הוסיפי קצת צבע מסביב – עם שרשרת, עם עגיל צבעוני, עם כובע מדליק, נעל או צעיף. איפור נכון וטוב יכול תמיד לעשות את העבודה. ואז תישירי מבט אל המראה ותהיי כנה עם עצמך – את לא נראית מדהים?

ומה עם הסגול חציל את שואלת?

תשאירי אותו לחציל – עליו זה ממש יפה.

יפעת זר - מעצבת אופנה וסטייליסטית. בעלת בוטיק 'יפעת' בפתח תקווה [email protected]