חלם זה כאן.
חלם זה כאן.פלאש 90

בעבר התראיין יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ואמר כי לדעתו ליגת העל בכדורגל היא בין שש הליגות הטובות והמקצועניות בעולם. אז אבי לוזון כבר לא יו"ר ההתאחדות והליגה הישראלית ממש לא בין 6 הליגות הטובות, בטח שלא המקצועניות.

לצורך שיפור פני הכדורגל הישראלי הוקמה במהלך הקיץ האחרון מנהלת עבור ליגות הכדורגל הישראליות המקצועניות. מנהלת ליגת ווינר בכדורגל סיפרה על החזון שלה לכל מי שרק רצה לשמוע על כך וגם למי שלא רצה כל כך, וסיפרה כי שאיפתה היא להביא את ההתנהלות האירופית המקצועית אל תוך הליגה הישראלית. אבל בישראל כמו בישראל, דיבורים לחוד ומציאות לחוד.

שעות ספורות בלבד לפני שריקת הפתיחה במשחק בין בני סכנין לקריית שמונה, במסגרת מחזור מספר 6 בליגת העל בכדורגל, הודיעו במנהלת: בעקבות אי תיקון התאורה באצטדיון הביתי של סכנין, אצטדיון דוחא, אין אישור לאירוח המשחק המדובר בין השתיים.

סכנין עוד ניסתה למצוא מגרש חלופי, אך גם המגרשים בנצרת, עפולה ראשון לציון ואשדוד לא אושרו לצורך המשחק הערב. בצר לה פנתה סכנין לעזרה מקריית שמונה שגם היא נתקלה בסירוב של עזרה ממנהלת הליגה. כאמור, מנהלת הליגה אמורה לדאוג לקבוצות השונות, ולא לצאת כנגדן ולהקשות.

בסכנין הודיעו כי המשחק שאמור היה להתקיים הערב, ליתר דיוק בעוד שבע שעות בלבד, אינו יתקיים ונראה כי מנהלת הליגה סוגרת חשבון פרטי עם סכנין בעקבות הטקס שערכו שם לעזמי בשארה מבלי לידע את המנהלת על כך.

רק בישראל.