מוטי יוגב
מוטי יוגבפלאש 90

מזכ"ל בני עקיבא לשעבר, ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), אומר לערוץ 7 שטוב עשתה תנועת בני עקיבא שחברה לתנועות נוער נוספות והצטרפה לעצרת הזיכרון לראש הממשלה המנוח יצחק רבין שתתקיים במוצאי שבת הבא בכיכר רבין בתל אביב.

לדבריו, "יש כאן תחושת אחריות מצד בני עקיבא, שאחרי שנים של השמצות כלפינו, אנחנו שותפים לרצון לאחד. זה חשוב בפרט השנה אחרי האחדות שהתגלתה בשובו אחים וצוק איתן".

יוגב אומר כי למרות חלוקי הדעות עם יצחק רבין, הרצח הוקע וגונה מעל כל במה. "בני עקיבא הוקיעה את הרצח ואת הרוצח, למרות שלא הסתרנו את חלוקי הדעות עם רבין, שקרא לנו פרופלורים. זה לא סוד שבכל חודש חשוון אנחנו נדרכים בציונות הדתית במה יאשימו אותנו הפעם".

"השמאל הקיצוני חגג וניסה למנף את הימים האלה לרעיונות מדינים הזויים, היום זה קהה קצת. ולכן בבני עקיבא מנהלים שיח עם הנוער העובד והלומד ללימוד משותף והדגשת האחדות. הרי רבין פעל רבות למען בטחון ישראל, ולגבי התכניות המדיניות שלו, ממילא הסכמי אוסלו כבר לא רלוונטיים", מוסיף יוגב.

ח"כ יוגב סבור שדווקא בני הנוער צריכים להיות המובילים לאחדות, "אנחנו רואים שדווקא העצרת האחרת המדינית, הולכת וקטנה עם השנים. וכעת זה הזמן אחרי האחדות שהתגלתה בצ'וק איתן' ו'שובו אחים' להתאחד. אין סיבה שנתאחד רק תחת אש, בני הנוער האלה יהיו הרי יחד במדים משותפים ולכן חשוב שכבר עכשיו הם יטפחו את ערך הרעות".