הוריה של שלי דדון בבית המשפט
הוריה של שלי דדון בבית המשפטפלאש 90

עימות סוער פרץ הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בנצרת, רגעים ספורים לפני פתיחת שלב ההוכחות במשפטו של הנאשם ברצח שלי דדון הי"ד.

על פי הדיווחים מבית המשפט, ניסה אחד מקרוביה של דדון להכות את אביו של נהג המונית חוסיין ח'ליפה מהכפר אעבלין, אשר נאשם ברצח דדון וכופר בהאשמות נגדו.

מאבטח הפריד ביניהם תוך שבני משפחתה של דדון מקללים את האב והבן הנאשם. "גידלת רוצח, שיירקב בכלא", קראו בני משפחתה של דדון לעבר האב. "לא מספיק שרצח, הוא מזלזל בבית המשפט וסנגוריו מדריכים אותו לשקר".

הכעס של בני משפחתה של דדון מופנה כלפי החלטתו של ח'ליפה לחזור בו מהודאתו במשטרה ברציחתה של שלי דדון ז"ל, זאת למרות ההודאה שמסר במשטרה והשחזור של הרצח אשר נערך אתו. בן דודה של שלי, אסף שריד, מחה על טענות ההגנה לפיהן דדון נרצחה על ידי אביה: "זו עזות מצח וזלזול במערכת המשפט שלנו".

יעקב דדון, אביה של שלי ז"ל, אמר בפתח הדיון: "התחושה מאוד קשה, זה מחזיר אותי אחורה. אני מקווה שהצדק ייעשה. חשוב לי להיות כאן, לראות שיקבל את עונשו ושלא יחשוב שמשפחתה בצד".

דדון הצהיר כי משפחתו תגיע לכל הדיונים, והפציר בבית המשפט להטיל על ח'ליפה את העונש המרבי: "אם אין גזר דין מוות, הוא צריך לשבת מאחורי סורג ובריח כל החיים".