זהבי באימון. כולם מאחוריו
זהבי באימון. כולם מאחוריודף הפייסבוק הרשמי של המועדון

בית הדין העליון, אליו פנתה מכבי תל אביב בבקשה לבטל את הכרטיס האדום שספג ערן זהבי בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי, הודיע כי אין באפשרותו לעשות זאת. המשמעות של החלטת בית הדין העליון היא כי ערן זהבי לא יתלבש במשחק הליגה הקרוב של הצהובים מול נתניה.

כזכור, הכרטיס האדום שספג זהבי בא בעקבות ההגנה העצמית שנקט כנגד אוהד הפועל תל אביב שפרץ אל תחומי המגרש וניסה להכות אותו. שופט המשחק רועי ריינשרייבר אמנם שלף את הכרטיס האדום בשל החוקה היבשה שמחייבת את הענישה הזו, אך היה צריך להפעיל שיקול דעת בטרם התבסס על החוקה היבשה.

בימים האחרונים יצרה הסתדרות השחקנים מסמך שעבר בין כל הקפטנים של קבוצות ליגת העל. במסמך נתבקשו הקפטנים לחתום על בקשת ביטול האדום לזהבי, כולם מיהרו לחתום ולחזק בכך את חברם למקצוע, כולם מלבד קפטן הפועל תל אביב שי אבוטבול כשגם גילי ורמוט מהאדומים סירב לחתום.

בעקבות החלטת בית הדין העליון וכן בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי הכרטיס האדום לחובת זהבי יישאר בתוקף, החליטו ראשי ההסתדרות בהתייעצות עם קבוצות ליגת העל על מחווה מרגשת במיוחד עבור זהבי. 

במחזור המשחקים הקרוב שיחל במוצאי שבת, יעמדו כל שחקני ליגת העל במשך דקה על המגרש בשביל להזדהות עם הרחקת קשר הצהובים מתל אביב.

המשחק ייצא לדרך כששני הקפטנים במשחק ילחצו ידיים לאחר דקת ההזדהות. 

מעניין יהיה לראות כיצד תנהג הפועל תל אביב במשחקה ביום ראשון מול הפועל רעננה. תצטרף למחאת ההזדהות?