ח"כ זאב.
ח"כ זאב.חזקי עזרא

ח"כ ניסים זאב (ש"ס) מאשים את חברי הכנסת הערבים שמסיתים לטענתו את ההמון הערבי לרצוח יהודים.

"הח"כים הערבים החלו להרים ראש ולהסית מעל בימת הכנסת ולקרוא למלחמת גי'האד, ואנחנו כמו עיוורים ומטומטמים שומעים את ההסתה גם בכנסת ישראל ומבליגים בשם חופש הביטוי.

''מי שראה בשבוע שעבר איך ח"כ טלב אבו עראר פונה לכל האיסלאם לקום נגד מדינת ישראל שמחללת את מסגד אל אקצא, מעל בימת הכנסת הוא קרא קריאות שאהיד, 'אללה אכבר' שלוש פעמים וכולם שתקו. אמרתי לו שהוא דאעש, אז הוא הוציא נגדי מכתב קובלנה כאילו איימתי עליו. עוד באותו ערב ירו ביהודה גליק".

לדברי ח"כ זאב, הכנסת חייבת לעצור את ההסתה קודם כל בתוך המשכן, "אנחנו מאפשרים בהפקרות מוחלטת לאותם ערבים קיצוניים בתוך הכנסת לפנות לאיסלאם הקיצוני ולעשות בנו טבח. תלמדו ערבית, תלמדו את שפת הגוף, גם בלי להגיד לשחוט יהודים במפורש, הם מסיתים לאותו דבר במילים אחרות.

"מילא הם היו אומרים את זה בעזה או בסוריה אבל מעל בימת הכנסת ועוד הם מקבלים על זה שכר כחברי כנסת. הם עברו את הגבול וגם אנחנו חייבים להפסיק להיות אטומים. הם נשבעו אמונים למדינת ישראל אבל זה רק מהשפה ולחוץ, הם שונאי המדינה, אז לפחות שלא ישרתו את אויבנו מעל בימת הכנסת. תשמע איך אחמד טיבי מסית ומדיח, ואומר שהיהודים עולים להר הבית כדי לכבוש אותו, לא היה ולא נברא, יש סטטוס קוו, אין עלייה המונית ואין תפילה".

ח"כ ניסים זאב מכיר היטב את שלום בעדני הי"ד, שנרצח בפיגוע הדריסה שלשום בירושלים, והובא בצהריים למנוחות. "הייתי בזירת האירוע מספר דקות לאחר המקרה, הסמינר שלי שוכן על הכביש, והתלמידות ראו את האירוע מהחלונות ממש כמו בסרט חי.

"מדובר פה בבחור ישיבה, נכדו של הרב בעדני, אימא שלו הייתה המורה הראשונה שלנו בסמינר נוות ישראל", סיפר.

זאב קרא לחברי הכנסת שלא לעלות בעת הזאת להר הבית. "מורנו הרב עובדיה אסר את הכניסה להר הבית, יש פוסקים שהתירו במקומות מסוימים אחרי טבילה, אבל מרן אמר שמכיוון שההמון לא יודע להבחין בין המקומות האסורים למותרים, הם עלולים להיכנס בשגגה למקומות שאסור.

"הלוואי ונפגין ריבונות בשיח ג'ראח או בכל השכונות האחרות", הוסיף, "אבל צריכים להבין שאלה שעולים עכשיו על ההר עם כל התקשורת והשוטרים, רק נותנים עילה להסתה פרועה נגד יהודים לא רק בארץ אלא בכל רחבי העולם, אנחנו לא יכולים לתת חרב בידם להורגנו, הם משתמשים בעילה הזאת כדי לנגח את ישראל, זה מזיק גם לשלום שלנו עם ירדן".