אביב גפן בכפר תפוח
אביב גפן בכפר תפוחדובר הישוב

בחודשים האחרונים קיבלו אלפים מתושבי השומרון הודעות טקסט הקוראות להצביע לתושב כפר תפוח, אייל כהן, המתמודד במסגרת תכנית הריאליטי ''דה וויס'' שמשודרת בערוץ 2.

"מצביעים לקול של השומרון!”, נכתב בהודעות, “הצביעו לאייל כהן תושב כפר תפוח שנמצא כעת בשלב הצבעות הקהל בתכנית דה וויס".

בהודעה נקראו התושבים להצביע עבור כהן באמצעות SMS או דרך האפליקציה של ''רשת'' ואף קיבלו הסבר כיצד לפתוח את החסימה על מנויים במסלול ''כשר''.

עתה נחשף כי ועד מתיישבי השומרון ןמתנ"ס שומרון עומדים מאחורי קמפיין ההודעות. פעילי הוועד חשפו את עצמם ואף החלו בקמפיין פייסבוק נרחב.

''במוצאי שבת ישודר בשידור חי 'חצי הגמר' של התוכנית דה וייס בערוץ 2, וגם תושבי השומרון שאינם מחזיקים טלויזיה בביתם מוזמנים לחזק את 'הקול מהשומרון' שמייצג אותנו בצורה מכובדת, מרגשת ומאוד כישרונית'', נכתב בדף הפייסבוק של ועד מתיישבי השומרון.

''במהלך השידור יקבל אייל ספרה מסוימת שתייצג אותו וכל SMS שיישלח למספר 5060 במהלך השידור עם הספרה של אייל תחזק את מועמדותו וזכייתו. לכשתפורסם הספרה של התכנית הקרובה נעדכן כאן בדף''. מבטיחים בוועד.

לפני כשבועיים הגיע לכפר תפוח ה''מנטור'' בתכנית המזוהה עם השמאל, אביב גפן עם בנו דילן והתארח בביתו של כהן ביישוב.

כחלק מהצילומים השתתף גפן בהופעה של אייל במרכז היישוב והתקבל בחום על ידי התושבים שביקשו מאביב לשיר עם אייל אך הוא אמר בצחוק: ''קשה לי לשיר על הבוקר, וגם ככה כל השירים שלי נגדכם". גפן הודה לתושבים על האירוח החם.