הפעוט שנפגע מאבנים שוחרר מביה"חחזקי עזרא

הילד בן ה-3, שנפגע אמש באורח קל מאבנים סמוך לשילה, שוחרר הבוקר (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

אמו של הפצוע, גיתית יתיב, סיפרה בצאתה מבית החולים לערוץ 7 על השתלשלות האירוע אמש על ציר 60 בין עפרה לשילה, "היינו בסיטואציה הזויה ולא צפויה. חזרנו משבת בירושלים ובין הישובים עפרה לשילה אנחנו שומעים קול של נפץ מטורף על הרכב. אנחנו מבינים שזרקו עלינו אבן והבן שלנו בן ה-3 שישן מתחיל לבכות ולצעוק דבר שהכניס אותנו ללחץ".

"בעלי ואני מתלבטים האם כדאי לעצור את הרכב או להמשיך ומפחדים ממארב של אבנים בהמשך הכביש. לבסוף עצרנו בצד לזמן קצר כדי לראות את גודל הפגיעה ובעלי ראה שהילד מדמם מהראש. מיד התקשרנו למוקד ומשם המשכנו עד לצומת שילה, שם חיכה לנו אמבולנס של מד"א".

יתיב סיפרה כי לא חששו לנסוע על אף אירועי הטרור האחרונים "הפחד היה דוווקא בירושלים שעברנו ליד הרכבת הקלה, דווקא שם יותר פחדנו".

לדבריה "יש תפיסה מעוותת על זריקות אבנים וחושבים שעל ידי מיגון אפשר לפתור את הבעיה במקום ליצור רתיעה, חוקים בשטח ופעולות מי הריבון והשולט בשטח ומי הנפגע ומי הפוגע. מדינת ישראל צריכה לשדר יותר ביטחון, חוזק ועוצמה ולא לתת פתרונות של מיגון של רכבים או מחסומים ליד הרכבת הקלה במקביל חייבים להחמיר את העונש על זורקי האבנים".

"אנחנו נמשיך לגור בהר ברכה - זה נס גלוי של ה'", מציינת גיתית, "אולי אנחנו נמגן את הרכב מפני אבנים למרות שהתהליך ארוך ואין תקציב של המדינה".

יתיב מספרת על אהבה שקיבלה מעם ישראל ב-24 השעות מאז האירוע, "פשוט מדהים, מלא הודעות - בפייסבוק, בוואסטאפ וטלפונים, ממש מחמם את הלב. מפה אנחנו נצא להורים לארוחת בוקר ולנוח וכמובן משם לביתנו בהר ברכה".