רמת גן
רמת גןפלאש 90

וועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית, בראשות הגב' גילה אורון ממונה מחוז תל אביב במשרד הפנים החליטה לאשר את תככנית פינוי בינוי נווה יהושוע ברמת גן

ממשרד הפנים נמסר שבהתאם לתכנית שאושרה יפונו 96 יחידות דיור כך שתתאפשר בניית 330 יחידות דיור בשלושה מגדלים בגובה 28 קומות כחלק מאזור בניה לגובה למגורים לצד מבני ציבור ושטחים פתוחים.

מדובר בתכנית שלישית לפינוי בינוי בשכונת נווה יהושע ברמת גן, מצפון לאלוף שדה ומערבית לכביש גהה, במתחם שבין רחוב החולה ממערב ורחוב נווה יהושע במזרח, ומהווה את המשך המגמה של התחדשות פני השכונה, ע"י פינוי מבנים ישנים ובניית מגדלי מגורים, יחד עם פיתוח שטחי ציבור לרווחת התושבים.

התוכנית מצפון לה בשלבי אכלוס ואילו התוכנית מערבית לה בשלב הוצאת היתרי בניה . תכנית זו שאושרה עתה, משלימה את מערך התכנון הכולל של המתחם והפיכתו למתחם הכולל מגדלי מגורים ושטחים פתוחים המחברים ביניהם לצורך מענה בשטחים פתוחים לתוספת יחידות הדיור המוצעות בתוכניות פינוי בינוי.

התכנית מאפשרת פינוי של 96 יחידות דיור ובינוי של 330 יחידות דיור חדשות ב-3 מגדלים בגובה של 28 קומות. התכנית כוללת שטחים לצרכי ציבור בהיקף של 750 מ"ר אשר ימוקמו בקומת הקרקע של המבנים וישמשו בין היתר גם לגני ילדים.

לאור בעיות התנועה באזור החליטה הוועדה להתנות את מתן היתרי הבנייה למבנים בביצוע שיפורים גיאומטריים בדרכים הקיימות בשכונת נווה יהושע וברחוב הירדן, אשר עיריית רמת גן מקדמת בימים אלה.